avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 528 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe venit, ... Impozit pe venit programator
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe venit, CAS, CASS

Impozit pe venit programator

Buna ziua,

Sunt studenta si lucrez ca programator . Am impozit 0 % pe venit, datorita functiei mele in IT. Insa nu am studii superioare finalizate. Nu trebuie astfel sa platesc impozit?Intreb pentru ca atunci cand am fost la internshipuri(cu carte de munca) la alte companii,nu eram scutita. Nu vreau sa ma trezesc cu datorii.Multumesc!
Cel mai recent răspuns: AvaStefania , utilizator 14:16, 16 Ianuarie 2014
Buna ziua,
Pentru a beneficia de scutire de impozit pe salar datorita functiei mele in IT, o conditie este sa fi terminat o facultate la una din urmatoarele specializari: automatica, calculatoare, electronica, matematica, informatica si cibernetica .
In luna sept. 2013 a intrat in vogoare o noua prevedere ce este cuprinsa in Ordinul MFP nr. 1479/2013- incadrarea in activitatea de creatie de programe pentru calculator, publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 575 din 10 septembrie 2013 .
Potrivit documentului, vor beneficia de scutirea la plata impozitului pe venit angajatii care sunt specializati intr-unul din urmatoarele domenii:
Calculatoare si sisteme informatice pentru aparare si securitate nationala, Ingineria informatiei, Tehnologia informatiei
Informatica industriala, Informatica aplicata in ingineria electrica, Informatica aplicata in ingineria materialelor, Matematica si informatica aplicata in inginerie
Cibernetica economica
Fizica informatica
Chimie informatica
Automatica si informatica aplicata, Echipamente pentru modelare, simulare si conducere informatizata a actiunilor de lupta, Ingineria sistemelor multimedia
Tehnologii si sisteme de telecomunicatii, Telecomenzi si electronica in transporturi
Transmisiuni, Echipamente si sisteme electronice militare.