avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 375 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Scutire impozit cf Ordin 539/2013
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Scutire impozit cf Ordin 539/2013

Buna ziua,
Am absolvit ASE-Facultatea de Contabilitate si Informatica de gestiune (CIG) in anul 2002, cu examen de licenta. Pe diploma de absolvire este trecuta specializarea Ctb si Diagnostic de Intreprindere, intrucat la aceasta Fac.nu a existat specializarea CIG. Ulterior s-a infiintat aceasta specializare, iar prin comparatie cu foaia mea matricola, disciplinele sunt identice, cu exceptia a 5-6 cursuri. Pot sa beneficiez de scutire pe impozit in conditiile Ordinului 539 din septembrie 2013 daca am absolvit CIG si lucrez ca analist?
Multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 15:17, 30 Aprilie 2014
1. Una dintre conditiile de a fi scutit de impozit este ca trebuie sa aveti inscrisa in diploma de licenta una dintre specializarile cuprinse in anexa nr. 2 la acest Ordin.

ANEXA Nr. 2 - Lista specializărilor
1. Automatică şi informatică industrială
2. Calculatoare, Inginerie electrică şi calculatoare
3. Electronică, Electronică aplicată, Electronică şi telecomunicaţii, Comunicaţii
4. Matematică, Matematică informatică
5. Informatică, Informatică economică, Informatică aplicată
6. Cibernetică şi informatică economică, Cibernetică şi previziune economică, Statistică şi previziune economică, Contabilitate şi informatică de gestiune
7. Calculatoare şi sisteme informatice pentru apărare şi securitate naţională, Ingineria informaţiei, Tehnologia informaţiei
8. Informatică industrială, Informatică aplicată în ingineria electrică, Informatică aplicată în ingineria materialelor, Matematică şi informatică aplicată în inginerie
9. Cibernetică economică
10. Fizică informatică
11. Chimie informatică