Buna ziua
Un angajat care a fost bolnav a primit decizie de penionare.Ce trebuie sa contina un dosar pentru pensionare pe caz de boala(ce documente trebuie sa ii intocmesc eu de la firma)?Va multumesc
1. Dosarul de pensie il intocmeste salariatul care se duce personal la Casa de Pensii unde completeaza cererea tip si depune actele pentru pensionare.
2. Actele necesare sunt:
a)- carnet de muncă, în original si copie;
b)- livret militar, în copie;
c)- buletin/carte de identitate, in original si copie;
d)- certificat de nastere si/sau certificat de casatorie, în copie;
e)- diploma de studii si foaia matricolă, în copii, sau adeverinta de certificare a perioadelor de
studii învătământ superior, in original;
f)- adeverintă privind sporurile la salariu (daca este cazul)
g)- adeverintă privind grupa superioară/conditii de muncă (daca este cazul);
h)- adeverintă din care să reiasă data încetării plătii indemnizatiei pentru incapacitate
temporară de muncă sau, după caz, data încetării calitătii de asigurat;
i)- decizia medicală asupra capacităÑii de muncă
j)- FIAM/BP2 pentru accident de muncă/boală profesională, în copie, daca este cazul.
3. Dvs., ca angajator, trebuie sa-i inmanati documetele de la lit.f), g), h).