avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1711 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Pensie alimentara!
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Pensie alimentara!

am si eu o problema, o prietena s-a decis sa imi faca un bb. , eu inca sunt student si nu am un venit (decat la negru), daca se dovedeste ca este al meu prin testul Adn,sunt? si daca da, ce pensie alimentara sunt obligat sa ii platesc ? Testul ADN este platit de ea(sau poate sa isi recupereze banii prin Tribunal?)

Cel mai recent răspuns: myangel , utilizator 17:12, 14 Iunie 2005
Ea poate introduce actiune de stabilire a paternitatii.Pe langa alte mijloace de proba poate cere si testul ADN pe care il plateste ea dar daca se dovedeste ca tatal esti tu poti fi obligat la plata cheltuielilor de judecata.In ceea ce priveste obligatia de intretinere daca dovedesti ca nu ai venituri deoarece esti student instanta nu te poate obliga la plata acestora dar "prietena"poate in subsidiar sa-si indrepte actiunea impotriva parintilor tai.
Daca are vre-o 20 milioane pentru testul ADN nu cred ca va putea justifica starea de necesitate pentru a cere intretinere ascendentilor. In alta ordine de idei se va trezi cu obligarea in solidar si a parintilor sai.
dorufr, intotdeauna spui "vre-o". Se scrie intr-un cuvant, sa fie oare greseala de la fr-ul ala din nume?
Puterea obisnuintei.
Multumesc pentru "Precitare"

Alte discuții în legătură

Pensie de inretinere! ContSters140065 ContSters140065 Buna ziua! Am o mica nelamurire la care caut un raspuns favorabil. Vreau sa va intreb daca se acorda pensie de intretinere unui copil care nu a fost ... (vezi toată discuția)
Probleme fosta prietena insarcinata Soare111 Soare111 Sa o luam de la inceput: Am avut o prietena si am fost impreuna 5 luni, am aflat acum o luna jumate ca este insarcinata deci are destul timp sa faca avort. Ea ... (vezi toată discuția)