avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 491 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... as dori si eu o informatie mai clara despre un subiect ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

as dori si eu o informatie mai clara despre un subiect mai delicat

sunt studenta in anul 2 la o facultate particulara la forma de invatamant fr si beneficiez de o pensie alimentara din partea unuia din parinti as dori sa stiu daca ma angajez cu carte de munca la program full time as putea sa mai beneficiez de aceasta pensie alimentara?
Cel mai recent răspuns: DanDaniel , utilizator 23:15, 30 Martie 2010
Daca va veti angaja cu carte de munca,deci veti realiza venituri,nu veti mai beneficia de pensia de intretinere.
Puteti sa va angajati fara probleme,pensia este acordata pe facilitate distincta
Buna ziua !
In momentul in care sunteti angajata pensia de intretinere se sisteaza .
Cu stima !
Depinde cum a fost data hotararea judecatoreasca prin care s-a stabilit pensia de intretinere.
Stiam spre exemplu ca se dau pensii de intretinere pana la varsta de 25 de ani doar daca urmeaza o scoala la zi, nicidecum la fr.
Daca veti realiza venituri, parintele nu mai este obligat la plata pensiei de intretinere. Insa daca acesta va plateste in continuare nu este nici o problema.....

Alte discuții în legătură

Pensie alimentara Larisa adela Vasile Larisa adela Vasile am18 ani si sunt in clasa a12a si as vrea s stiu daca mai primesc pensie alimentara dupa terminarea liceului? (vezi toată discuția)
Angajare full time si cumul pensie de urmas ContSters331226 ContSters331226 Buna seara. Am si eu o intrebare. Am varsta de 19 ani si am pensie de urmas dupa tatal meu. Sunt studenta , anul I , la facultate.. Am posibilitatea de a ma ... (vezi toată discuția)