ABSOLUTE_Consulting a scris:
Buna ziua!
Schimbarile in legislatia societatilor comerciale prezentate in Ordinul A.N.A.F. nr. 108/2012 va obliga sa indepliniti anumite conditii legale. Mentionez faptul ca inregistrarea mai multor firme in acelasi spatiu este practic imposibil deoarece organele competente verifica si sanctioneaza acest lucru.
In momentul In care dosarul de inregistrare este depus la Oficiul Registrului Comertului, angajatii de la O.N.R.C. vor lua legatura cu angajatii Administratiei Financiare din localitatea in care se afla spatiul comercial sau imobilul care va deveni sediul social al firmei. Cererea de verificare a sediului social va fi analizata de Administratia Financiara.
Reglementarile care au intrat in vigoare recent precizeaza faptul ca un apartament poate deveni sediul social al mai multor societati numai in cazul in care numarul camerelor permite functionarea mai multor firme. Prin intermediul acestor prevederi legale, autoritatile competente doresc sa scada numarul cazurilor in care anumiti intreprinzatori aleg acelasi apartament ca sediul social al mai multor societati comerciale.
Ordinul A.N.A.F. nr.108 /2012 publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, nr. 99 din 8 februarie 2012 prezinta noua procedura a eliberarii certificatului de sediu social.
O zi placuta!
Multumesc pentru raspuns. Am citit Ordinul A.N.A.F. nr. 108/2012 insa nu scrie nimic despre asta.