Buna ziua!
Am un SRL cu imp pe micro in 2013 si sub 100.000 CA si 5 angajati cu cate 4 ore/zi. Cum depun 112 in 2014, lunar sau trimestrial? In codul fiscal am vazut ca zice numai de nr de angajati declarati in 112 nu si de nr orelor lucrate. Daca iau din 112 sunt 5, daca tin cont ca sunt cu timp partial sunt 2.5. Ce parere aveti?
Multumesc
"Urmatorii platitori de venituri din salarii si asimilate salariilor depun TRIMESTRIAL “Declaratia 112” aferenta fiecarei luni a trimestrului, pâna la data de 25 inclusiv a lunii urmatoare trimestrului:
a) asociatii, fundatii sau alte entitati fara scop patrimonial, persoane juridice, cu exceptia institutiilor publice, care în anul anterior au avut un numar mediu de pâna la 3 salariati exclusiv;
b) persoanele juridice platitoare de impozit pe profit care, în anul anterior, au înregistrat venituri totale de pâna la 100.000 euro si au avut un numar mediu de pâna la 3 salariati exclusiv;
c) persoanele juridice platitoare de impozit pe veniturile microîntreprinderilor care, în anul anterior, au avut un numar mediu de pâna la 3 salariati exclusiv;
d) persoanele fizice autorizate si întreprinderile individuale, precum si persoanele fizice care exercita profesii libere si asocierile fara personalitate juridica constituite între persoane fizice, care au, potrivit legii, personal angajat pe baza de contract individual de munca."
Cred ca veti trece ca platitor lunar in ceea ce priveste taxele aferente salariilor respectiv veti depune declaratia 112 lunar.
Nu avem cum sa tinem cont de faptul ca salariatii au norma de 4 ore/zi. Ganditi-va ca fiecare angajat fie ca are norma de 8 ore, 4 ore sau 2 ore pe zi are dreptul la acelasi numar de zile de concediu.
Daca in anul 2013 ati avut numar mediu de salariati sub 3, atunci da, depuneti trimestrial.
Din cate stiu eu termenul de depunere pentru 010 este 31 ianuarie, daca nu ma insel.
Declaratie 112
prest
Buna ziua.
In anul 2012 am depus declaratia 112trimestrial. La sfarsitul anului 2012 se depaseste numarul mediu de 3 angajati,dar nu si cifra de afaceri de ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.