avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 505 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate Cariera in Politie sau Jandarmerie
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

Cariera in Politie sau Jandarmerie

Buna seara.Am doar 16 ani,si imi surade ideea de a lucra in domeniul politiei sau al jandarmeriei .Imi surade mai mult domeniul jandarmeriei.As dori sa stiu ce ar trebui sa studiez cand voi ajunge la varsta de 18 ani.Vreau sa ma pregatesc din timp,sa invat de pe acum lucrurile elementare,sa nu las "in ultima clipa".Sunt din Arad.
Cel mai recent răspuns: Mada12 , utilizator 13:51, 6 Februarie 2014
Obiectivul tau trebuie sa fie bacalaureatul.
In paralel trebuie sa te pregatesti pentru niste probe fizice eliminatorii cu bareme pe care trebuie sa le treci, altfel nu intri in concursul de admitere. Tot eliminatorii sunt si examenele medical si psihologic.

Daca treci de proba sportiva si examinarile medicale vei da o singura proba scrisa, din limba romana si engleza sau franceza, la alegere.
Uite bibliografia recomandata:
[ link extern ]

Aici ai detalii pentru admitere la jandarmi:
[ link extern ]
[ link extern ]

La scoala de subofiteri de politie e cam la fel.

Succes!
Multumesc mult pentru ajutor!Binenteles ca ma preocupa in special bacalaureatul.
Bafta maxima in tot ce ti-ai propus sa faci :luck:
Multumesc, asemenea!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Examene traducãtor limba francezã 2012 Viviana Serni Viviana Serni Buna tuturor! Ma bucur mult ca existati si gratie postarilor voastre am aflat cate ceva despre examenul de obtinere a certificatului de traducator autorizat. ... (vezi toată discuția)
Se pregateste ceva ............ Varga Lorant Varga Lorant Stie cineva ce se pregateste, cei de la INM toate ziua fac adrese catre CSM pt. modificarea examenului in anul 2007, desi pe undeva nu inteleg din cate stiu in ... (vezi toată discuția)