Care sunt pasii intocmirii unui contract de inchiriere pentru un spatiu(service)intre persoane fizice(4 mostenitori) si o persoana juridica?Unde se inregistreaza contractul?Care sunt documentele obligatorii necesare?
Mentionez ca spatiul este obtinut prin retrocedare Legea 10,prin Hotarare definitiva si irevocabila .
1.Este necesar infiintarea unei SC sau PFA avand ca obiectiv "administrare cladire"?
2.Se poate folosi o societate(SC) deja infiintata in alt oras,apartinand unuia dintre mostenitori,prin schimbarea obiectului de activitate ?Ramane administrator si se adauga ceilalti trei ca asociati.Societatea este fara activitate.
Mentionez ca aceasta cladire este in Bucuresti,iar mostenitorii sunt in locatii diferite.
3.Contractul se poate inregistra la Ad Fin din sect 1(de care apartine imobilul?)
4.Impozitul pe chirie (in conditiile in care nu se infiinteaza SC sau PFA)se poate trimite prin OP din banca unuia din mostenitori(din contul unde se va vira chiria),in contul specific trezoreriei sect 1?
Rog pe cineva de specialitate sa-mi raspunda, pentru ca de 3 zile obtin pareri si sfaturi diferite de la diferiti avocati si juristi din orasul meu.
Multumesc anticipat!
Executare silita
costel_57
Buna ziua,
Poate un tert poprit (Trezoreria Municipiului Bucuresti, )sa trimita dosarul de executare la alta trezirerie ? si sa fie executata Trezoreria sect ... (vezi toată discuția)