avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 577 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Lipsuri in gestiune
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Lipsuri in gestiune

Buna ziua,

Lucrez ca administrator intr-o firma de retail, si am gasit lipsuri in gestiune de la luna la luna in urma efectuarii inventarului.
Marfa in vorba a fost receptionata in luna noiembrie , luna urmatoare in decembrie marfa a fos in regula dupa inventariere. Luna ianuarie am gasit minus 2 buc. dintr-unul dintre repere la care nu gasesc explicatie, si in aceasta luna am gasit mai multe repere la care tot nu pot gasii explicatii.

Conducerea firmei a tras concluzia ca eu sunt principalul vinovat deoarece eu raspund in principiu de gestiune, puteti sa imi spuneti daca firma are dreptul de a ma da in judecata doar din lipsa unui vinovat clar pentru sustragere de bunuri ?
Ultima modificare: Duminică, 16 Februarie 2014
ana-cer, moderator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 14:39, 16 Februarie 2014
Chiar daca va actioneaza in instanta, angajatorul va trebui sa dovedeasca ca dvs sunteti cel care a cauzat prejudiciul respectiv.

Cand ati descoperit lipsa in gestiune , ati informat conducerea?
Da de fie care data am informat conducerea cand am gasit diferente de stoc.

Ceea ce ma deranjeaza cel mai mult este faptul ca acum considera ca nu am efectuat inventarul corect ...

Dar practic nu are sens in depozt mai au acces inca 15 persoane in afara de mine, locul nu este supravecgheat video si 3 persoane au plecat din gestiune din data de cand a fost efectuat penultimul inventar.
Ultima modificare: Duminică, 16 Februarie 2014
Szabi86, utilizator