avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 545 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Plata concediu medical si diminuare zile concediu de ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Plata concediu medical si diminuare zile concediu de odihna

Buna ziua,

Sunt angajata pe perioada nedeterminata si din cauza unor probleme la un picior sunt in concediu medical din data de 20 Mai 2013 pana la 02 Martie 2014 ( adica un total de 273 zile ).
In urma unui control medical ginecologic din data de 14 Februarie 2014 mi s-a spus ca trebuie intervenit chirurgical cat mai urgent.Asteptand rezultatele analizelor efectuate,interventia chirurgicala ar trebui sa aiba loc la jumatatea lunii Martie sau inceputul lunii Aprilie.
* As dori sa stiu daca mi se vor plati concediile medicale pe care le voi primi la externarea din spital + recuperarea in urma interventiei chirurgicale avand in vedere ca in ultimele 12 luni am beneficiat de 273 zile de concediu medical
(tinand cont ca aceasta este o alta afectiune medicala), deoarece sper sa nu risc sa fiu pusa in situatia de a fi obligata sa imi iau concediu fara plata.
* Va rog sa-mi spuneti daca pot beneficia de adeverinta de salariat ptr internarea in spital in cazul in care trebuie sa iau concediu fara plata de o saptamana sau doua pana la internarea in spital.