avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 942 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Incredintare minor tatalui
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Incredintare minor tatalui

Buna seara.As avea nevoie de ajutor. Sunt in concubinaj cu un barbat (revolutionar : ranit)Este incadrat in gradul II de handicap. De 3 ani iar in urma concubinajului a rezultat un minor (2 ani si 3 luni).Eu sunt momentan studenta, iar tatal copilului ma tot alunga din casa (casa fiind a mamaei lui dar noi stam in ea) iar eu neavand unde sa merg doresc sa ii incredintez minorul tatalui. Nu doresc sa iau copilul la mine deoarece si eu am fost infiata de niste oameni si nici cu ei nu ma inteleg bine deloc.Nu am nici unde sa stau, sau sa posed vreo locuinta.Si sunt de acord sa ii incredintez copilul tatalui. As avea nevoie de un model de cerere, de incredintare minor.Ce alte alternative as mai avea ???Va multumesc pentru sfat.
:worthy::sorry::sorry:
Cel mai recent răspuns: Antoanela Geaman , Avocat 19:31, 9 Martie 2014
V-ati pus de acord in privinta copilului ?
Cereti ca ambii parinti sa exercitati autoritatea parinteasca, copilul sa aiba locuinta la tata si sa platiti pensie. Puteti apela la mediator pt redactarea unui acord de mediere pe care il veti depune apoi in instanta.