avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 923 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Dosar pentru indemnizatia de CCC respins
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Dosar pentru indemnizatia de CCC respins

Buna ziua! Sunt profesor titular la un liceu din Galati. In 2011, am aplicat pentru o bursa (Teacher Training Program) oferita de Ministerul Educatiei din Japonia. Am primit bursa si am plecat in perioada octombrie, 2011 - martie, 2013, cu contract suspendat pentru studii, cu aprobarea angajatorului (conducerea scolii + inspectoratul scolar, care si-au pus semnatura pe decizie). Am revenit la catedra in aprilie, 2013, iar in noiembrie am nascut. Luna aceasta, mi-am depus dosarul pentru concediul de crestere a copilului. Desi nu am lucrat decat 8 luni, conform legislatiei in vigoare, perioada restanta pana la 12 luni este considerata perioada asimilata (`a beneficiat de concediu fara plata a participa la cursuri de formare profesionala la initiativa/cu acordul angajatorului). Mai mult, in Legea educatiei, conform art. 279, personalul didactic titular care din proprie iniţiativă solicită să se specializeze/să continue studiile are dreptul la concediu fără plată.
CU TOATE ACESTEA, DOSARUL MEU A FOST RESPINS. Intentionez sa actionez in instanta aceasta decizie, odata ce imi va fi inmanata oficial.
Nu inteleg de ce a fost luata aceasta decizie, atat timp cat am respectat toti pasii procedurali. Credeti ca voi avea castig de cauza? Sper sa se solutioneze favorabil aceasta problema, in care voi investi timp, energie si bani. Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Anisoara_Taru , utilizator 14:09, 14 Martie 2014
1. - Era bine daca spuneati si baza legala a respingerii cererii de catre AJPIS ca sa ne dam seama daca respingerea este legala sau nu.
- In decizia de respingere scrie baza legala (motivul) a respingerii cererii.