Un angajat a urmat un curs de calificare (aprobat anterior de catre administrator) pentru care i sa emis in ziua finalizari factura si chitanta. Acestea au fost prezentate la contabilitate si inregistrate in contabilitate - intocmindu-se Registru de casa pt aceiasi zi.
Dupa efectuarea inregistrarilor contabile cei de la achizitii publice retrimit factura si chitanta pentru a fi inlocuite la furnizor "pentru ca nu exista comanda pentru serviciu".
Prin inlocuirea facturi si a chitantei trebuiesc refacute si inregistrasrile contabile.
Este corecta inlocuirea, pot legal reface registru de casa?
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.