asociatia de proprietari din blocul nostru se confrunta cu o problema si anume :
deoarece este necesara reparatia kapitala a liftului si sumele de bani necesare sunt mari, s-a stabilit la sedinta asociatiei de bloc sa se incaseze aceste sume lunare pe chitante separate de celelalte cheltuieli lunare .S-a hotarit aceasta si pentru a avea o evidenta mai clara a incasarilor si a cheltuielilor (bineinteles ca sunt si restantieri ) Administratorul insa refuza sa emita 2 chitante spunand ca este ilegal. Va rog sa ne ajutati sa lamurim ce este de facut .
Va multumesc .
Administratorul este angajatul asociatiei si el trebuie sa faca asa cum s-a hotarat in Adunarea Generala. Este legal sa se dea chitanta pe banii incasati. ( fie chitante separate, fie o singura chitanta in care sa se treaca la rubrica "explicatii "din chitanta suma incasata pentru reparatii.
In conditiile in care asociatia de proprietari a hotarat ca suma necesara reparatiei liftului sa se realizeze prin depunere individuala lunara,administratorul de imobil-in calitate de angajat al asociatiei de proprietari cu limita de competenta de executie hotarari dispuse de adunarea generala,de presedinte si comitet executiv are obligatia sa preia sumele respective pentru care sa elibereze chitante justificative pentru fondul de reparatii
Reparati
Corinaaa
In adunarea generala s-a hotarit constituirea unui fond de reparati pentru a se repara liftul desi la acest fond mai avem de cotribuit inca doua luni ne-am ... (vezi toată discuția)