- referitor la numărul minim al membrilor comisiei de evaluare - în materia achiziţiilor publice:
1. - Numărul membrilor comisiei de evaluare este de cel puţin 3 persoane ?
2. - Pentru atribuirea contractelor de concesiune de servicii ori lucrări, trebuie sa fie un număr de cel puţin 5 persoane ?
In cazul atribuirii contractelor de concesiunie de servicii si lucrari, membrii comisiei de evaluare sunt in numar de minimum 5 persoane, conform art.30 din HG 71/2007 si art.15 din HG 168/2007
In cazul atribuirii contractelor de achizitii publice, nu este stipulat un numar minim de persoane ca membri in comisia de evaluare
Referitor la membrul de rezerva este stipulat in cadrul aceluiasi art mentionat + CAP.IV din HG 925/2006
Dupa parerea mea numarul membrilor comisiei de evaluare ar trebui sa fie impar; este imposibil sa fie 2 membri, nu s-ar intruni niciodata procentul de 2/3 (o majoritate) in cazul unei neintelegeri intre membri comisiei.
In schimb se poate sa fie 1 membru (cazuri exceptionale unde practic nu ar trebui sa existe compartiment intern specializat sau valoarea estimata a procedurii ar trebui sa fie infima, adica nu se merita sa faci o comisie de n membri pentru achizitia directa de birotica de exemplu, ...ma refer aici la institutii publice cu numar de angajati redus).