"Prietenul" care v-a insotit, era avocat? In ce calitate v-a insotit ?
Daca era avocat, atunci si avea si o imputernicire avocatiala in acest sens, atunci ar fi trebuit mentionata si prezenta si calitatea lui in procesul verbal incheiat de mediator.
Daca v-a insotit numai in calitate de prieten, atunci el nu este parte nici in procesul de mediere si nici in procesele ce vor urma ulterior, mai mult prezenta lui la instanta va fi acceptata doar ca un simplu spectator la sedinta de judecata, care este publica.
In ceea ce priveste existenta stampilei reprezentantului firmei, pe procesul-verbal incheiat, opinia mea este ca acesta este un aspect interpretabil. Dar consider ca esential esta ca alaturat procesului-verbal incheiat va existe si o dovada a faptului ca administratorul firmei a fost imputernicit pentru a participa la informarea despre mediere si sa semneze orice act in acest sens.
Mediatorul care a intocmit actele era obligat sa verifice identitatea partilor si calitatea lor precum si imputernicirile/delegatiile aferente.
Tot la fel, in baza verificarilor efectuate, mediatorul putea face o mentiune in procesul-verbal intocmit, referitor la lipsa stampilei firmei si motivul pentru care aceasta stampila nu este aplicata pe procesul-verbal incheiat.
Buna ziua. Avand in vedere ca medierea a fost extra-judiciara, deci nu s-a desfasurat in conditiile existentei unui dosar in instanta, acum cand depuneti cererea de chemare in judecata nu trebuie decat sa atasati certificatul de informare semnat de ambele parti (si stampilat de administratorul firmei). Obligativitatea depunerii procesului-verbal de inchidere a medierii (si a acordului de mediere daca exista) este doar cand obiectul medierii este si obiectul unui dosar in instanta, ceea ce nu este cazul dvs.
Insotitorul meu era doar un prieten si atat, nu era avocat. In ceea ce priveste existenta unei imputerniciri, nu a avut asa ceva. Nici eu, nici mediatorul nu am solicitat asa ceva, deoarece eu il cunosteam si stiam ca dumnealui este, intr-adevar, administratorul firmei. In acte s- au trecut datele din CI, precum si datele firmei si a precizat ca participa la tot in calitate de administrator al firmei.
In cazul in care ma adresez instantei de judecata cu acest proces verbal de esuare a medierii, ce se poate intampla? mi se poate refuza cererea pe motivul nulitatii procesului verbal de la mediator? sau, in cazul in care nu mi se refuza cererea, ci se admite, pot fi atacata ulterior pe motivul acestui proces verbal? adica poate fi acuzat ulterior un viciu de procedura, daca el nu a fost constatat la inceput de catre instanta?
Cum am spus in primul mesaj, nu va adresati instantei cu procesul-verbal de inchidere a medierii, ci cu certificatul de informare.
din pacate, nici certificatul de informare nu este stampilat, ci doar semnat de catre adm firmei. credeti ca ar trebui sa ma adresez din nou unui mediator, pentru a obtine un certificat de informare si stampilat?