avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1072 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii şi fundaţii, într-un ... Contracte folosite de ONG-uri
Discuție deschisă în Asociaţii şi fundaţii, într-un cuvânt: ONG-uri

Contracte folosite de ONG-uri

Buna seara,

va rog sa ma ajutati, sunt incepator in mediul ONG, as vrea sa stiu:

1. ce tipuri de contract poate incheia o organizatie non-guvernamentala cu traineri/ experti persoane fizice (care nu au firme proprii sau PFA) pt realizarea unor traininguri (orice alt contract in afara de contract de munca) si care e baza legala pt acestea (ce legi se aplica).

2. daca trainerii sunt deja colaboratori ai unei alte organizatii (sau fundatii), ONG-ul meu poate incheiat contract cu cealalta organizatie unde lucreaza trainerii (in baza contractului/ acordului de parteneriat, se stabileste ca organizatia va asigura 2 traineri pentru realizarea de trainguri)? Acest tip de contractare este una directa sau poate fi considerata ca sub-contractare? Va intreb deoarece e vorba de un proiect din fonduri nerambursabile in cadrul caruia trebuie sa organizam trainiguri insa trainerii cu care vrem sa lucram vor sa incheie contract cu propriul lor ONG iar ghidul de management al proiectului permite doar contractare (directa) nu si sub-contractare.

Multumesc anticipat, nu stiu care e practica in mediul ONG si as vrea sa ma lamuresc.
Cel mai recent răspuns: radumititean , utilizator 20:24, 1 Mai 2014