am urmatoarea situatie: o persoana este angajata la o firma care are sediul in Satu Mare iar ea locuieste in Bucuresti. Peste o perioada de timp va intra in somaj (urmare a restructurarii). Care este procedura de obtinere a indemnizatiei de somaj tinand cont ca angajatorul este la distanta asa mare ?
1. Cu actele necesare se prezinta la Agentia de Somaj din sectorul in care locuieste in Bucuresti.
2. Actele necesare pentru inregistrarea la Agentia de Somaj:
a. Actul de identitate, in original si copie;
b. Actele de studii si de calificare, in original si copie;
c. Adeverinta medicala (de la medical de familie) din care sa rezulte ca persoana este clinic sanatoasa sau apta de munca ori ca are eventuale restrictii medicale;
d. Actele eliberate de organele financiar teritoriale, din care sa rezulte ca persoana nu realizeaza venituri sau ca realizeaza, din activitati autorizate potrivit legii, venituri mai mici decat valoarea indicatorului social de referinta al asigurarilor pentru somaj si stimularii ocuparii fortei de munca in vigoare;
e. Carnetul de munca, in original si copie (daca aveti);
f. Adeverinta de vechime pentru perioada 01.01.2011 pana in prezent, eliberata de angajator;
g. Adeverinta tip (Anexa 26) pentru somaj, eliberata de angajator;
h. Decizia de incetare a contractului individual de munca (original si copie).