avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 985 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Abuz CA sau nu?
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Abuz CA sau nu?

Buna ziua. Sunt profesor titular pe un post la 50 km de localitatea de domiciliu. Anul acesta a aparut un post \"la doi pasi\" , care a fost blocat pentru cei cu titularizarea in scoala (adica la decizia CA). Eu am vrut sa vin prin transfer pe acel post, numai ca mi s-a dat refuzul CA, justificand ca postul era deja blocat pentru art. 253. In sedinta publica, dupa ce s-a citit art. 55 si 56, in baza carora se face titularizarea, dupa ce art. 253 a fost suspendat de CCR, spunand ca daca avem ceva de semnalat suntem liberi s-o facem, m-am ridicat si am spus ca nu se respecta litera c de la art. 56 (postul trebuia sa apara in etape anterioare- restrangere si completare), mi-a spus franc...\"daca scoala o vrea...\"

[ link extern ]

Intrebarea mea are legatura cu linkul trimis mai sus. As putea sa actionez CA-ul in judecata, ca in cazul de la Galati? As avea castig de cauza....cu ilegalitatea constituirii?

Si mai deranjez cu o intrebare: Daca suntem mai multi in cam aceeasi situatie (decizie CA), am putea sa mergem impreuna in instanta?

Pot sa adaug ca pe 28 aprilie liderul de sindicat era de partea mea, sustinand ca e abuz in serviciu, iar in data de 29 aprilie de-abia mi-a raspuns la salut.
Ultima modificare: Joi, 1 Mai 2014
ileanastoica, utilizator
Cel mai recent răspuns: elena138 , utilizator 23:24, 6 Mai 2014
Puteti, dar ati depus contestatie la scoala?
Nu are importanta atitudinea liderului, puteti sa-i formulati si lui o plangere si sa-i solicitati sa va sustina. In calitatea pe care o are, este obligat s-o faca. In caz contrar, il nominalizati si pe el in cererea de chemare in judecata.
Puteti formula cu totii o singura cerere de chemare in judecata, dar contestatiile la scoala se depun separat.