Daca nu a primit forma scrisa a contractului conf. Art. 4 din Ordonanta Guvernului 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, puteati denunta contractul in 90 de zile de la accept:
Art. 7. - (1) Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:
[...]
b) pentru servicii, din ziua incheierii contractului sau dupa incheierea contractului, din ziua in care obligatiile prevazute la art. 4 au fost indeplinite, cu conditia ca intarzierea sa nu depaseasca 90 de zile.
Din pacate ati depasit acest termen.
In opinia mea ati putea incerca totusi sa cereti denuntarea unilaterala
in scris; precizati ca nu a primit telefon la prelungire.
Daca vor cere despagubiri cereti detalii despre suma (din ce este compusa). Apoi faceti-le reclamatie la ANPC dupa modelul de aici:
www.avocatnet.ro/content/for...
Probabil o sa dureze cateva luni toata corespondenta insa poate o salvati macar de un an de contract.