avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 977 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... caz de furt
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

caz de furt

as dori sa stiu cum as putea sa scap usor daca s-a depus plangere impotriva mea la politie pt furt dintr-un magazin de haine in valoare de 300ron.mentionez k bunurile au fost restituite magazinului iar momentan urmeaza sa fiu chemata in instanta.
1.as avea nevoie de un avocat?
2.daca am fost fotografiata de catre vanzatoare dupa restituirea produselor fara a primi acordul meu as putea sa am o sansa de a nu primi pedeapsa?
3.sunt sanse sa scap cu o amenda sau cum as putea sa nu am cazier?
va rog sa imi dati un raspuns pt k nu am mai avut alte abateri in trecut si imi fac griji deoarece sunt studenta si nu as vrea sa imi stric viitorul dintr-o tampenie.
va multumesc!


As mai avea o intrebare de adaugat:aau trecut cam 2 saptamani si nu am primit citatie inca.s-ar putea ca perioada in care sunt sub cercertare sa fie prelungit chiar cu lunile pentru ca eu ar trebui ca in toamna sa parasesc tara pentru circa osaptamana si ma gandeam daca se pune problema de a mi se interzice parasirea tarii:(
Ultima modificare: Luni, 18 Mai 2009
aleinaddana, utilizator
Chiar daca au fost restituite bunurile magazinului, dvs nu scapati de raspunderea penala, daca magazinul isi mentine plangerea impotriva dvs.
1.de regula in cauzele penale se pune avocat din oficiu, insa puteti si dvs sa va angajati unul, daca considerati ca se merita cheltuiala