avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 977 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... caz de furt
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

caz de furt

as dori sa stiu cum as putea sa scap usor daca s-a depus plangere impotriva mea la politie pt furt dintr-un magazin de haine in valoare de 300ron.mentionez k bunurile au fost restituite magazinului iar momentan urmeaza sa fiu chemata in instanta.
1.as avea nevoie de un avocat?
2.daca am fost fotografiata de catre vanzatoare dupa restituirea produselor fara a primi acordul meu as putea sa am o sansa de a nu primi pedeapsa?
3.sunt sanse sa scap cu o amenda sau cum as putea sa nu am cazier?
va rog sa imi dati un raspuns pt k nu am mai avut alte abateri in trecut si imi fac griji deoarece sunt studenta si nu as vrea sa imi stric viitorul dintr-o tampenie.
va multumesc!


As mai avea o intrebare de adaugat:aau trecut cam 2 saptamani si nu am primit citatie inca.s-ar putea ca perioada in care sunt sub cercertare sa fie prelungit chiar cu lunile pentru ca eu ar trebui ca in toamna sa parasesc tara pentru circa osaptamana si ma gandeam daca se pune problema de a mi se interzice parasirea tarii:(
Ultima modificare: Luni, 18 Mai 2009
aleinaddana, utilizator
Chiar daca au fost restituite bunurile magazinului, dvs nu scapati de raspunderea penala, daca magazinul isi mentine plangerea impotriva dvs.
1.de regula in cauzele penale se pune avocat din oficiu, insa puteti si dvs sa va angajati unul, daca considerati ca se merita cheltuiala
2.. va trebui ca in cursul cercetarii penale sa aratati ca vanzatoarea v-a fotografiat. (din motive de strategie nu va sfatuiesc sa afirmati ca fara acordul dv), ci sa rugati organul de cercetare sa o oblige pe vanzatoare sa depuna la dosar fotografiile care vi le-a facut imediat dupa savarsirea infractiunii si ca doriti si dvs copie de pe acele poze. Din momentul in care le aveti in mana, atunci numai sa formulati plangere impotriva acelei vanzatoare care v-a fotografiat fara acordul dvs. Insa acest incident nu schimba cu nimic soarta faptelor pentru care veti fi trimisa in judecata.
3. daca sunteti la prima abatare si ati recunoscut fapta, veti primi o amenda care poate fi: penala (se scrie in cazier) sau o amenda cu caracter administrativ (care nu se scrie in cazier). Eu cred ca veti primi o amenda cu caracter administrativ. Bafta.
Ar fi bine sa aveti avocat.
Se poate sa primiti o amenda administrativa sau o pedeapsa cu suspendare, caz in care nu veti merge la inchisoare intr-un penitenciar.

av Claudiu Lascoschi
Prejudiciul nu a fost mare si a fost si recuperat.
Eu zic ca avand o aparare buna puteti scapa si cu o amenda administrativa.
Succes.....si sper ca v-ati lecuit de astfel de practici.
Se poate...dar e greu de spus.
Poate fi incidenta amenda administrativa , daca nu aveti antecedente , ati reparat prejudiciul efectiv cauzat prin restituirea bunurilor , colaborati cu agentii de politie , afirmati ca regretati fapta - pe scurt- aveti o conduita buna posterioara savarsirii infractiunii- ale carei elemente pot fi apreciate ca si circumstante atenuante judiciare.

Recomand angajarea unui avocat pt o corecta aparare.

Alte discuții în legătură

Am furat din magazin si am fost prinsa...ce mi se intampla?? Kristinaaa Kristinaaa buna ziua, am 23 de ani si recent am terminat facultatea. am fost la sibiu si am furat dintr-un supermarket bunuri in valoare de 180 Ron, adika un milion ... (vezi toată discuția)
Furt calificat olivia_dyana@yahoo.com olivia_dyana@yahoo.com am si eu o intrebare acum 1 saptamana am furat un after-shave in valoare de 26 lei.cred ca mi s-a facut dosar penal pt ca directorul si paznicul care m-a ... (vezi toată discuția)
Dosar penal classicsoul77 classicsoul77 Am si eu o intrebare in legatura cu dosarele penale. De exemplu dak ai savarshit o infractiune,de exemplu: furt ,nu deosebit de grav,peste o perioada de ... (vezi toată discuția)