Buna Ziua,
Caz concret, in urma cu cateva zile am comandat on-line o piesa auto de la un magazin din romania. Am montat piesa totul ok pt cateva zile dupa care pieasa cedeaza total.In mod clar un defect de fabricatie sau calitate deplorabila.
in orice caz iau piesa si ma duc cu ea la reprezentanta magazinului de unde am ridicat piesa dupa comanda online. Acolo mi se spune ca nu o pot primi inapoi si nici nu vor sa o schimbe pt ca nu a fost montata in service autorizat, acest lucru fiind stipulat si pe factura aferenta.
In acest caz este vorba de un amortizor de la portbagaj care poate fi montat si de un copil de 12 ani .
Valoarea este mica nu asta e problema , dar daca era vorba de altceva mult mai costisitor?
As dori sa stiu daca exista vrea modalitate sa nu raman cu paguba. Nu neaparat pt acesta piesa dar pe viitor daca o mai patesc.
Piesele beneficiaza de garantie daca sunt montate in service autorizat, astfel vanzatorul e acoperit.
Il puteti actiona in judecata si sa se faca expertiza din care sa rezulta ca nu s-a defectat din cauza unei montari improprii, doar asa va putea fi obligat sa va despagubeasca.
Da asta ma gandeam si eu, sunt acoperiti bine.
Dar daca piesa nu era defecta si doream sa o returnez trebuia sa fie in ambalajul original nedesfacut? in cazul acesta este o simpla punga.
Fiind vb de o piesa cumparata online, cf legii aveati dreptul s-o returnati in 10 zile asa cum ati primit-o.
Fiecare site are o rubrica privind politica de returnare, ai putea citi care e regula lor si faceti plangere la anpc daca nu se conformeaza legii.
Reclamatie magazin
Bianca888
Buna ziua,
In luna mai am achizitionat aprox 60 m de parchet dintr-un magazin din Brasov ce a fost montat de o firma autorizata in tot apartamentul.
Acum, la ... (vezi toată discuția)