Vedeti aceste discutii:
www.avocatnet.ro/content/for...
"
Care este documentaţia pe care instituţiile trebuie să o trimită la ANFP în vederea eliberării avizului pentru transformarea unui post contractual în funcţie publică?
Pentru eliberarea avizului de transformare a unui post contractual în funcţie publică instituţiile trebuie să transmită către ANFP:
- adresă de solicitare de avizare a funcţiei publice prin transformarea postului de natură contractuală, care trebuie să cuprindă în mod obligatoriu:
- antetul (denumirea autorităţii publice/instituţiei publice solicitante, judeţul, adresă, telefon, fax, număr de înregistrare)
- numele şi prenumele personalului încadrat cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată, nivelul studiilor deţinute, funcţia contractuală deţinută, vechimea în specialitatea studiilor, salarizarea conform legii in vigoare şi să rezulte că îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici(r2), cu modificările şi completările ulterioare
- nota de fundamentare/referatul de aprobare şi referatul compartimentului de specialitate din care să rezulte desfăşurarea de activităţi care implică exercitarea prerogativelor de putere publică, conform celor prevăzute la art. 2 alin. (3) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare
- fişa postului de natură contractuală din care să rezulte că sarcinile, competenţele şi responsabilităţile titularului postului implică exercitarea prerogativelor de putere publică.
(Cadrul legal - art.111 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare) "
Sursa :
[ link extern ]