Buna ziua.
Am un proiect pe masura 112 apicultura, accesat in sesiunea iunie 2012 si contratul de finantare semnat in noiembrie 2013 , in 30 de zile m-am autorizat ca fiind PFA, cu cod CAEN -0149.
Anul acesta aveam de gand sa imi termin de facut investitiile din planul de afaceri APROBAT si sa cer a doua transa de bani.
PLANUL DE AFACERI CUPRINDE:
1.CHERESTEA 10 MC PT CONFECTIONAT STUPI
2.CIRCULAR PENTRU CONFECTIONAT STUPI
3.TABLA ZINCATA PT. CONFECTIONAT STUPI
4.VOPSEA PT.STUPI
-CENTRIFUGA
-RAME
-FAGURI
-BANC PENTRU DESCAPACIT SI ALTE MARUNTISURI DE LA APICOLA.
Problema pe care o intampin este ca la departamenrul cereri de plata, nu vor sa-mi accepte la plata primele 4 investitii de mai sus, adica eu sunt obligata sa cumpar tot ce e scris in planul de afaceri si sa suplimentez cu alte investitii,care sa mi le accepte la plata.
Asadar, cheresteaua, circularul, tabla zincata si vopseaua pentru stupi, nu se considera acceptate ca investitii, desi eu am un plan de afaceri pe care sunt obligata sa-l respect .
OARE, IN ACEST CONTRACT DE FINANTARE NUMAI EU AM OBLIGATII?
O explicatie a fost ca eu sunt ferma apicola si nu am codul CAEN care imi permite sa confectionez stupii.
Mentionez ca aceste investitii sunt facute pentru dezvoltarea fermei,confectionez stupii in regim propriu, nu pentru comercializare, nu stiu de ce nu pot fi considerate eligibile din moment ce au fost aprobate.
Daca e nevoie, fac si un curs de tamplar si-mi atasez un cod caen.
Nu era normal sa fiu atentionata, in momentul in care l-am depus, eventual sa-mi schimb planul de afaceri sau in cel mai rau caz sa nu mi se aprobe dosarul?
E normal ca acum cand mi-am facut investitiile, sa arunc banii pe alte investitii, in plus?
Ce vina am eu, nu inteleg. Va rog, sa-mi dati o explicatie.
Multumesc anticipat