avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 724 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... delapidare 45000 ron
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

delapidare 45000 ron

Buna ziua, am si eu o problema serioasa....am sustras de la firma la care lucrez ca lucrator comercial suma de 45000 ron prinntr-un program care imi permitea retragerea de sume in euro de aprox 50 de euro pe zi. Timp de 10 luni fapta nu a fost descoperita dar acum s+au prins si incep sa caute autorul. In acest timp mau facut si o plangere la politie. Ma puteti informa si pe mine de pedeapsa pe care o pot primi conform legii in cayul in care pot achita acum o suma de 4000 de euro.
Va multumesc
Cel mai recent răspuns: LORELA UNGURIANU , Avocat 18:30, 12 Mai 2009
E recomandabil sa aveti avocat inca din faza de urmarire penala pentru a va putea consulta cu acesta inca de la inceput si doar in fata instantei de judecata.
Declaratiile pe care le dati pot avea un rol important si inca o data va spun sa aveti grija la prejudiciu intrucat poate fi mai mare decat credeti.Trebuie sa aveti cunostiinta de toate actele si sutragerile.

avocat Claudiu Lascoschi
Nu mai stia nimeni de activitatea dvs infractionala?Aveati un coleg cu atributii de supervizare a activitatilor dvs?
Art. 2151. – Delapidarea

Însusirea, folosirea sau traficarea, de catre un functionar, în interesul sau ori pentru altul, de bani, valori sau alte bunuri pe care le gestioneaza sau le administreaza, se pedepsesc cu închisoare de la unu la 15 ani.

În cazul în care delapidarea a avut consecinte deosebit de grave, pedeapsa este închisoarea de la 10 la 20 de ani si interzicerea unor drepturi.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Noul cod penal - delapidarea ceferistul10 ceferistul10 Buna seara in noul cod penal sa modificat ceva la infractiunea de delapidare dosarul este de 3 ani in cercetare firma fraudata a intrat in insolventia (vezi toată discuția)