Buna ziua, am un SRL-D cu domeniu de activitate comert cu jucarii. Sediul social il am intr-un judet iar punctul de lucru o sa-l infiintez in alt judet. Tocmai ce mi-a fost eliberat Certificatul de inmatriculare de ONRC, Urmeaza sa fac stampila si sa deschid contul curent la banca.
pentru a scuti din drumuri v-as ruga sa ma lamuriti si pe mine cu ce acte si ce trebuie sa completez la ANAF.
Am gasit pe un site Formulare fiscale pentru persoane juridice, dar sunt o multime si nu prea sunt familiarizat cu ele.
Am un SRL-D cu doi asociati cu drepturi egale si administratori in acelasi timp.
Vreau de inceput sa imi pun la punct cu firma, urmand ca punctul de lucru sa-l fac ulterior. momentan nu am semnat actul de inchiriere si o sa mai dureze.
eu am gasit urmatoarele
1) 010 Declaraţie de înregistrare fiscală/Declaraţie de menţiuni pentru persoane juridice, asocieri şi alte entităţi fără personalitate juridică (OMFP 262/2007) Formular 010
2) 040 Declaraţie de înregistrare fiscală/Declaraţie de mentiuni pentru instituţiile publice (OMFP 262/2007) Formular 040
3) 050 Cerere de înregistrare a domiciliului fiscal al contribuabilului (OMFP 262/2007) Formular 050
4) 060 Declaraţie de înregistrare fiscală/Declaraţie de menţiuni pentru sediile secundare (OMFP 262/2007) Formular 060
5) 090 Declaraţie de înregistrare fiscală / Declaraţie de menţiuni pentru contribuabilii nerezidenţi stabiliţi în spaţiul comunitar care se înregistrează direct (OMFP 2157/2006) Formular 090
6) 091 Declaraţie de înregistrare în scopuri de TVA / Declaraţie de menţiuni a altor persoane care efectuează achiziţii intracomunitare(OMFP 2224/2006) Formular 091
7) 092 Declaraţie de mentiuni privind schimbarea perioadei pentru persoanele impozabile inregistrate in scopuri de TVA care utilizeaza trimestrul calendaristic ca perioada fiscala si care efectuează o achiziţie intracomunitara taxabila in Romania (OANAF 1165/2009) Formular 092
8) Certificat de înregistrare fiscală în scopuri de TVA (OMFP 262/2007) Formular
9) Certificat de inregistrare fiscala (OMFP 262/2007) Formular
10) Cerere de eliberare a unui certificat de atestare fiscală pentru persoane juridice (OMFP 752/2006) Cerere atestare
11) Cerere de eliberare a certificatului de înregistrare în scopuri de TVA pentru comercianţii care se înregistrează în scopuri de TVA de la înfiinţare (Ordin ANAF 3/2007) Cerere
12) Decizie de înregistrare a domiciliului fiscal la cererea contribuabilului (Ordin ANAF 526/2004) Dec inreg cerere
13) Decizie privind modificarea din oficiu a domiciliului fiscal (Ordin ANAF 526/2004) Dec modif dom
14) Notificare privind domiciliul fiscal al contribuabilului (Ordin ANAF 526/2004/) Notificare
DECLARAREA OBLIGATIILOR FISCALE ALE PERSOANELOR JURIDICE
15) 100 Declaraţie privind obligaţiile de plată la bugetul de stat (OMFP 101/2008) Formular 100
16) 101 Declaraţie privind impozitul pe profit (OMFP 101/2008) Formular 101
17) 102 Declaraţie privind obligaţiile de plată la bugetele asigurărilor sociale şi fondurilor speciale(OMFP 101/2008) Formular 102
18) 103 Declaraţie privind accizele(OMFP 101/2008) Formular 103
19) 104 Declaraţie privind distribuirea între asociaţi a veniturilor şi cheltuielilor(OMFP 101/2008) Formular 104
20) 120 Decont privind accizele (OMFP 101/2008) Formular 120
21) 122 Declaraţie privind accizele aferente diferenţelor de produse accizabile transportate în regim suspensiv (OMFP 110/2007) Formular 122
22) 130 Decont privind impozitul la ţiţeiul şi la gazele naturale din producţia internă (OMFP 101/2008) Formular 130
23) 205 Declaraţie informativă privind impozitul reţinut pe veniturile cu regim de reţinere la sursă, pe beneficiari de venit (OMFP 2371/2007) Formular 205
25) 225 Declaraţie informativă privind începerea / încetarea activităţii persoanelor fizice care desfăşoară activitate în România şi care obţin venituri sub formă de salarii din străinătate (OMFP 160/2004) Formular 225
26) 300 Decont de taxa pe valoarea adăugată (OMFP 1746/2008) Formular 300
27) 301 Decont special de taxa pe valoarea adăugată (OMFP 1498/2008) Formular 301
28) 390 VIES Declaraţie recapitulativă privind livrările/achiziţiile intracomunitare de bunuri (OMFP 552/2008) Formular 390
29) 392 A Declaraţie informativă privind livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate în anul … (OANAF 1/2008) Formular 392
30) 392 B Declaraţie informativă privind livrările de bunuri, prestările de servicii şi achiziţiile efectuate în anul … (OANAF 1/2008) Formular 392
31) Ordin de plată pentru Trezoreria Statului (OMFP 246/2005) Formular
32) Cerere de eliberare a unui certificat de atestare fiscală pentru persoane juridice (OMFP 752/2006) Cerere atestare
33) Certificat de atestare fiscală pentru persoane juridice (OMFP 752/2006) Certif atestare
34) Certificat de obligatii bugetare (OMFP 752/2006) Certif obl buget
Trebuie sa va inregistrati vectorul fiscal prin 010 la Administratia financiara de care apartineti, impreuna cu copiile tuturor documentelor eliberate de ONRC..
Trebuie sa verificati daca nu ati declarat vectorul fiscal atunci cand ati completat formularele de inregistrare a societatii la ONRC.
Tot de la Administratie, trebuie sa achizitionati Registrul unic de control si Registrul de evidenta fiscala.
Aveti termen 30 de zile de la infiintare .
Trebuie sa aveti grija ca pentru a ramane SRL-D trebuie sa indepliniti anumite conditii, si anume, in termen de 10 zile de la infiintare trebuie sa instiintati Agenţia pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru IMM-uri .
"Trebuie sa aveti grija ca pentru a ramane SRL-D trebuie sa indepliniti anumite conditii, si anume, in termen de 10 zile de la infiintare trebuie sa instiintati Agenţia pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru IMM-uri ."
treaba asta se face online. am inteles sca se trimite un mail catre oficiul de care apartin. nu?