avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 233 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe venit, ... Contributie CASS pentru un an din urma
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe venit, CAS, CASS

Contributie CASS pentru un an din urma

Buna ziua!

Am si eu o mica nelamurire si va rog, daca se poate sa ma ajutati: Sunt studenta si pentru a ma inscrie la medicul de familie mi s-a solicitat dovada de asigurat de la CASS. Pentru a obtine aceasta dovada, am avut nevoie de adeverina de venit de la ANAF pentru ultimii 6 ani (de cand am implinit 18 ani). Bun, problema este ca, in 2010, figurez cu alte venituri, din care nu s-a retinut CASS si mi s-a solicitat sa il achit. La momentul respectiv am facut o promotie de o saptamana pentru care am primit 210 lei. Cand am intrebat cat ar trebui sa platesc, nimeni nu a stiut sa imi explice cu exactitate, ultimul raspuns de la CASS fiind suma de 320 de lei. Mie mi se pare enorm, mai mult decat am primit, si nu inteleg cum au ajuns la aceasta suma, mai ales ca eu in anul respectiv oricum eram studenta si beneficiam de asigurare de sanatate.

Poate cineva sa ma ajute?

Multumesc mult!
Ultima modificare: Marți, 22 Iulie 2014
george-neagu, moderator
Cel mai recent răspuns: kres , utilizator 19:46, 23 Iulie 2014
Daca lucrezi, student fiind, ti se anuleaza calitatea de asigurat. Acum nu stiu daca se stabileste contributia doar pt luna in care ai lucrat si daca se stabileste in functie de venit.
Asta stiu, pentru ca am si lucrat, dar din salariu mi se retinea automat aceasta contributie. In 2010, lucrand o saptamana pentru o promotie, nu am fost salariat, ci figurez doar ca alte venituri din care nu s-a retinut decat impozitul si nu si CASS-ul. Eu nu inteleg acum cat ar trebui sa platesc pentru 210 lei...
Ultima modificare: Marți, 22 Iulie 2014
george-neagu, moderator
Erati studenta la data la care ati realizat venitul din acea promotie sau ati devenit studenta ulterior?