Am nevoie de un punct de vedere la un subiect :"Contractul de concesiune-continutul si situatia incetarii acestuia in conformitate cu prevederile OUG 54/2006 privind regimul concesiunilor bunurilor proprietate publica".
Ce articole din OUG 54/2006 considerati ca ar fi trebuit folosite la acest subiect,ca raspuns/barem de corectare?Multumesc!
Care este termenul de atacare in contencios si la care instanta se va deschide actiune?Arondata domiciliului functionarului public sau a autoritatii publice in cauza?
Daca presedintele comisiei de contestatie ,este intr-o relatie de dusmanie cu functionarul public participant la concurs si care adreseaza contestatie,din motive personale(fosti concubini),acel presedinte avea voie sa faca parte din comisie????
1. Continutul contractului de concediune :
- art.51 - 56 din OUG 54/2006
Incetarea contractului de concesiune
- art.57 din OUG 54/2006
2. HG 611/2011
Art. 31
(1) Pot fi desemnaţi ca membri în comisiile de concurs sau de soluţionare a contestaţiilor funcţionarii publici definitivi.
(2) Pentru a fi desemnaţi în comisiile de concurs sau de soluţionare a contestaţiilor, funcţionarii publici trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
a) să aibă cunoştinţe aprofundate în unul dintre domeniile funcţiilor publice pentru care se organizează concursul sau cunoştinţe generale în administraţia publică;
b) să aibă pregătire şi/sau experienţă în unul dintre domeniile funcţiilor publice pentru care se organizează concursul, managementul resurselor umane sau în administraţia publică;
c) să aibă o probitate morală recunoscută;
d) să deţină o funcţie publică cel puţin din aceeaşi clasă cu funcţia sau funcţiile publice vacante pentru ocuparea cărora se organizează concursul;
e) să nu se afle în cazurile de incompatibilitate sau conflict de interese prevăzute la art. 32 şi 33.
(3) Pentru concursurile organizate în vederea ocupării funcţiilor publice de conducere, cel puţin 2 dintre membrii comisiei de concurs, respectiv ai comisiei de soluţionare a contestaţiilor trebuie să fie funcţionari publici de conducere.
(4) În cazul în care se testează abilităţi sau competenţe specifice în domeniul tehnologiei informaţiei, limbi străine, limba minorităţilor naţionale ori alte competenţe specifice, cel puţin un membru trebuie să aibă cunoştinţe sau experienţă în aceste domenii. Comisia de concurs sau comisia de soluţionare a contestaţiilor poate beneficia de consilierea unor experţi în domeniul respectiv.
Art. 32
(1) Nu poate fi desemnat membru în comisia de concurs sau în comisia de soluţionare a contestaţiilor funcţionarul public care a fost sancţionat disciplinar, iar sancţiunea aplicată nu a fost radiată, conform legii.
(2) Calitatea de membru în comisia de concurs este incompatibilă cu calitatea de membru în comisia de soluţionare a contestaţiilor.
Art. 33
Nu poate fi desemnat membru în comisia de concurs sau în comisia de soluţionare a contestaţiilor funcţionarul public care se află în următoarele cazuri de conflict de interese:
a) are relaţii cu caracter patrimonial cu oricare dintre candidaţi sau interesele patrimoniale ale sale ori ale soţului sau soţiei pot afecta imparţialitatea şi obiectivitatea evaluării;
b) este soţ, soţie, rudă sau afin până la gradul al IV-lea inclusiv cu oricare dintre candidaţi ori cu un alt membru al comisiei de concurs sau al comisiei de soluţionare a contestaţiilor;
c) este sau urmează a fi, în situaţia ocupării funcţiei publice de conducere pentru care se organizează concursul, direct subordonat ierarhic al oricăruia dintre candidaţi.
3. Art. 63 din HG 611/2011:
După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă sau interviu, candidaţii nemulţumiţi pot face contestaţie, în termen de cel mult 24 de ore de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise ori a interviului, la sediul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
Art. 68 - În cazul respingerii contestaţiei candidatul se poate adresa instanţei de contencios administrativ, în condiţiile legii.
art.10 (3) din Legea 554/2004 : Reclamantul se poate adresa instantei de la domiciliul sau sau celei de la domiciliul paratului. Daca reclamantul a optat pentru instanta de la domiciliul paratului, nu se poate invoca exceptia necompetentei teritoriale.
Subiectul:"Contractul de concesiune-continutul si situatia incetarii acestuia in conformitate cu prevederile OUG 54/2006 privind regimul concesiunilor bunurilor proprietate publica",cum l-ati interpreta?
Pentru raspuns era obligatoriu doar in conformitate cu OUG 54/2006 sau se putea raspunde si conform HG 168/2007?
Eu as vedea- logica subiectului:ca OUG 54/2006 sa fie folosita doar la situatia de incetare a contractului,iar continutul contractului se regaseste si in norme,HG 168/2007,sectiunea 1,mai la subiect.Conform OUG 54/2006 situatia incetarii face parte din continut,precum fac si obligatiile si drepturile concedentului si concesionarului conform incadrarii in articolele de lege,atunci de ce se mentioneaza in mod distinct incetarea?In bibliografie au fost ambele:OUG 54/2006 si HG 168/2007.Am dat raspuns conform HG 168/2007,sectiunea 1,iar situatia de incetare conform OUG 54/2006.Cum ar fi fost corect?Care este logica subiectului(?)- OUG 54/2006 sa fie folosita pentru ambele cerinte:continut si incetare sau doar pentru incetare?
In opinia mea, raspunsul la intrebarea referitoare la continutul si situatia incetarii contractului de concesiune trebuia dat din ambele acte normative