avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 453 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii şi fundaţii, într-un ... Angajati asociatie pescuit
Discuție deschisă în Asociaţii şi fundaţii, într-un cuvânt: ONG-uri

Angajati asociatie pescuit

Buna ziua.

Am infiintat de curand o asociatie de pescuit sportiv.Scopul principal al asociatiei in statut este: " de a incuraja pescuitul sportiv si de a asigura in climat propice dezvoltarii in viitor a acestui sport prin participarea si/sau organizarea la/de diverse concursuri de pescuit pe plan national si international"..Intrebarea mea este avand 12 pescari cum ii pot angaja cu CIM si plăti in cadrul asociatiei pe codul cor "622201 pescar în ape interioare şi de coastã" ca altceva nu am gasit decat muncitor necalificati in pescuit #-o.Ei vor pescui in concursuri pe sistemul catch and release pe baltile din Romania si poate si international. Deasemenea, asociatia trebuie sa indeplineasca anumite conditii pentru a-i putea angaja?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 13:40, 11 Septembrie 2014
Sunt multi mai multi pasi de efectuat :
1. informarea salariatului , potrivit art.17 alin.3 C.mun., cu privire la cel putin urmatoarele elemente:
a) identitatea partilor;
b) locul de munca sau, in lipsa unui loc de munca fix, posibilitatea ca salariatul sa munceasca in diverse locuri;
c) sediul sau, dupa caz, domiciliul angajatorului;
d) functia/ocupatia conform specificatiei Clasificarii ocupatiilor din Romania sau altor acte normative, precum si fisa postului, cu specificarea atributiilor postului;
e) criteriile de evaluare a activitatii profesionale a salariatului aplicabile la nivelul angajatorului;
f) riscurile specifice postului;
g) data de la care contractul urmeaza sa isi produca efectele;
h) in cazul unui contract de munca pe durata determinata sau al unui contract de munca temporara, durata acestora;
i) durata concediului de odihna la care salariatul are dreptul;
j) conditiile de acordare a preavizului de catre partile contractante si durata acestuia;
k) salariul de baza, alte elemente constitutive ale veniturilor salariale, precum si periodicitatea platii salariului la care salariatul are dreptul;
l) durata normala a muncii, exprimata in ore/zi si ore/saptamana;
m) indicarea contractului colectiv de munca ce reglementeaza conditiile de munca ale salariatului;
n) durata perioadei de proba.

2. Daca partile cad de acord , atunci se va incheia c.i.m.

3. Anterior inceperii activitatii, contractul individual de munca se inregistreaza in registrul general de evidenta a salariatilor, care se transmite inspectoratului teritorial de munca (cel tarziu in ziua lucratoare anterioara inceperii activitatii de catre salariatul in cauza).

4. Se completeaza si se transmite REVISAL-ul la ITM.
Transmiterea registrului general de evidenta a salariatilor in format electronic prin depunerea la sediul inspectoratului teritorial de munca se face pe suport CD, discheta 3,5 inch/1,44 MB sau medii de stocare USB cu sistem de fisiere FAT/FAT32.
Registrul general de evidenta a salariatilor in format electronic (REVISAL), insotit de o adresa de inaintare semnata si stampilata de catre reprezentantul legal, se depune la sediul inspectoratului teritorial de munca in a carui raza teritoriala persoanele fizice sau juridice isi au domiciliul, respectiv sediul.
Pentru prima depunere la sediul inspectoratului teritorial de munca a registrului general de evidenta a salariatilor in format electronic, adresa de inaintare este insotita de o copie a certificatului de inmatriculare - in cazul angajatorului persoana juridica, respectiv o copie a actului de identitate - in cazul angajatorului persoana fizica.

5. Obținerea parolei pentru transmiterea online a REVISAL-ului de către angajatori se face la sediul ITM în a cărui rază teritorială îşi au sediul sau domiciliul, în baza prezentării următoarelor documente:
a) solicitarea scrisă pentru eliberarea parolei (model anexat);
b) împuternicire semnată şi ştampilată de angajator, în cazul în care persoana care solicită obținerea parolei este alta decât reprezentantul legal al angajatorului;
c) copia certificatului de înmatriculare al angajatorului;
d) copia actului de identitate al persoanei împuternicite.

6. Angajatorul este obligat ca, anterior inceperii activitatii, sa inmaneze salariatului un exemplar din contractul individual de munca.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Bună ziua , îmi poate spune și mie cineva cum se face o angajare ... eduard56463 eduard56463 Bună ziua , îmi poate spune și mie cineva cum se face o angajare ? Am fost la itm cu următoarele acte : solicitare parolă , certificat de înregistrare ... (vezi toată discuția)
Pot să mă angajez pe firma mea? MonicaCiomaguta MonicaCiomaguta La începutul lunii am înființat un SRL, activitatea începând de luna viitoare. În firmă, sunt administrator și asociat. Aș putea să mă angajez pe ... (vezi toată discuția)
Completare si trimitere revisal albu67 albu67 O societate vrea sa angajeze , care sunt pasi cu ITM? (vezi toată discuția)