Buna seara!
as dori sa ma lamureasca si pe mine cineva, daca se poate in legatura cu urmatoarea situatie: mergand pe un drum judetean din Suceava, un domn mi-a iesit in cale neacordandu-mi prioritate, eu dorind sa il evit, am intrat in depasire. in acel loc nu erau nici marcaje care sa imi interzica depasirea, dar nici indicatoare, insa ghinionul meu, cam la 150 metri era o curba, din care venea masina politiei rutiere Suceava. domnul din fata, care nu mi-a dat prioritate a incetinit, crezand ca-l opreste pe el, insa politia m-a oprit pe mine, luandu-mi permisul. eu am incercat sa le explic care a fost situatia, insa ei mi-au raspuns cu o atitudine de „om al legii din” ca ce umblu eu cu prosteli ca el nu e sofer de ieri. nu am semnat procesul verbal. ce as putea face pt a-mi recupera cat mai repede permisul? am nevoie cat mai repede deoarece lucrez ca sofer profesionist. va multumesc!
ati facut rau ca l-ati "certat" pe politist expicand-ui cum sta treaba in realitate.
faptul ca ati depasit pe linie contiuna , inseama 3 luni fara "abecedar" ...daca dansii au spus ca acolo este linie continua , cu sigurantza trebuie crezuti , ca daca nu ar fi fost , nu v-ar fi oprit ...si in al 2-lea rand , probabil si viteza le-a fost propice sa va opreasca.
veti avea dreptul sa contestati in instanta decizia domnilor, dar cu siguranta o sa fie fara sorti de izbanda!
recomandabil este si un avocat .
procesul verbal nu l-am semnat. astept sa-l primesc prin posta. in mod normal in procesul verbal ar trebui sa se traca toate datele, nu? inclusiv locul. in masina cu mine era sotia si soacra.
Era mai bine dacă ați fi semnat procesul verbal cu obiecțiuni.
Dacă făceați obiecțiuni puteați să cereți să se consemneze circumstanțele în care ați făcut depășirea, ceea ce v-ar fi ajutat într-un eventual proces.
Judecătorul ar fi avut în vedere ceea ce ați menționat la obiecțiuni, adică motivele pentru ați depășit înainte de curbă.