La data de 31.08.2014, am o vechime efectiva neintrerupta in invatamant de 10 ani. Am lucrat in perioada 01.09.2004-31. 08.2006 ca invatatoare la scoala din Aninoasa, iar din 01.09.2006 lucrez ca profesoara de limba romana la o scoala din Petrosani.
Sunt la grila de salarizare 10-14 ani, avand o vechime totala de 13, 6 ani (2 ani invatator suplinitor necalificat si 1,6 ani la o firma privata, o perioada nu am lucrat, iar ultimii 10 ani am activat in invatamant fara intreruperi).
Va rog sa-mi comunicati daca am dreptul la sporul de stabilitate.
Va multumesc frumos!
Legea nr.63/2011 - anexa 5 Metodologie de Calcul al drepturilor salariale care se acorda personalului didactic si personalului didactic auxiliar din invatamant
art.3
....
2 . Prin vechime efectiva neintrerupta in invatamant de peste 10 ani se intelege activitatea depusa atat in calitate de personal didactic, personal didactic de conducere, indrumare si control, cat si in calitate de personal didactic auxiliar, cu contract de munca intr-o unitate sau institutie de invatamant ori intr-un inspectorat scolar, indiferent cand vechimea a fost realizata in mod neintrerupt.
...
Din ce ati postat, reiese faptul ca veti putea beneficia de sporul de stabilitate.
Buna ziua!
Doamna secretara m-a anuntat ca eu beneficiez deja de acest spor de stabilitate deoarece sunt la transa de 10-14 ani vechime din 2012, dar eu doar anul acesta fac 10 ani de vechime efectiva fara intrerupere in invatamant. Mi-a spus ca sporul de stabilitate este incus in transa respectiva.Este adevarat sau sunt platita in transa 10-14 ani, doar pentru vechime (care este de peste 10 ani, dupa cum am explicat in comment-ul anterior), insa fara acest spor?