avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 622 soluții astăzi

Marți, 4 februarie, are loc evenimentul: TVA, Impozitul datorat de nerezidenți, Impozitul pe profit, facilități fiscale 2025. Sesiune practică cu Adrian Bența. Participă →

Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale inchidere / dizolvare SRL ->transformare / infiintare ...
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

inchidere / dizolvare SRL ->transformare / infiintare PFA

am un srl si as vrea sa am un pfa
cum sa procedez sa inchid srl sa deschid un pfa?
Cel mai recent răspuns: CLASOR CONSULT , Consilier juridic 10:58, 28 Mai 2009
Exact cum ati zis : inchideti SRL-ul si deschideti PFA-ul. Sau suspendati srl-ul , dar veti plati forfetar pentru perioada de la 01.05 pina la data suspendarii aprobata de ORC. Sinteti cumva asociat unic in SRL ?
lichidati SRL si infiintati PFAul pe care il doriti.
Documentele necesare si pasii pentru inchiderea societatii le gasiti pe site-ul ONRC-ului la adresa: [ link extern ]


NR. l
Documentele necesare pentru înregistrarea în registrul comerţului, înregistrarea fiscală şi autorizarea funcţionării a persoanelor fizice autorizate*:
1. Cererea de înregistrare (original cod 11-10-180);
2. Dovada verificării disponibilităţii şi rezervării firmei (original);
3. Carte de identitate sau paşaport (fotocopie certificată olograf de către titular privind conformitatea cu originalul);
4. Documente care atestă drepturile de folosinţă asupra sediului profesional/punctelor de lucru (copie legalizată sau copie
certificată de parte);
5. Dacă este cazul, avizul privind schimbarea destinaţiei imobilelor colective cu regim de locuinţă, prevăzut de
Legea nr. 230/2007 (completat pe formular-tip, original);
6. Specimenul de semnătură al persoanei fizice autorizate (original);
7. Informaţiile din cazierul fiscal (se obţin de către ORCT);
8. Declaraţia-tip pe propria răspundere care să ateste îndeplinirea condiţiilor legale de funcţionare prevăzute de legislaţia
specială din domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protecţiei mediului şi protecţiei muncii (original - model 1 sau model 2, după
caz).
9. Dacă este cazul:
- precizare din care să rezulte că titularul dreptului de proprietate înţelege să afecteze folosinţa spaţiului în vederea stabilirii
sediului profesional al persoanei fizice autorizate (declaraţie, etc.);
- declaraţia privind patrimoniul de afectaţiune, în original, şi documentele care atestă efectuarea vărsămintelor sau calitatea
de proprietar, după caz (copii certificate de parte);
- documentele care atestă pregătirea profesională (fotocopii certificate olograf);
- documentele care atestă experienţa profesională (fotocopii certificate olograf);
10. În cazul persoanelor fizice care desfăşoară activitate economică autorizată şi recunoscută într-un alt stat membru al UE sau al
Spaţiului Economic European, documentaţia care atestă funcţionarea legală, obţinută în celalalt stat (fotocopie şi traducere în
limba română certificată olograf).
11. Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale: taxele de registru.


Tot pe site-ul ONRC-ului, gasiti si formularele necesare: [ link extern ]
Ultima modificare: Joi, 28 Mai 2009
CLASOR CONSULT, Consilier juridic

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Documente infiintare pfa manolescu matei manolescu matei am absolvit de curind cursurile scolii de arte si am obtinut diploma ,atestat specialitatea orga cu durata de 3 ani . 29 oct 2012 . am achizitionat ceva scule ... (vezi toată discuția)
Acte necesare pentru infiintare intreprindere individuala dumi47 dumi47 Buna ziua ,ce acte sunt necesare pentru infintarea unei Intreprinderi Individuale, si daca e necesar angajarea unui contabil autorizat.Multumesc, (vezi toată discuția)
Obtinere autorizatie zidar levantica levantica imi puteti spune va rog ce acte sunt necesare pentru obtinerea unei autorizatii in meseria de zidar? eventualele cheltuieli ce le implica - taxe ? Va ... (vezi toată discuția)