Va rog putin ajutor. In momentul de fata o persoana se ocupa cu semnarea declaratiilor anaf, insa incepand cu aceasta luna in societate se doreste sa se ocupe alta persoana de semnarea declaratiilor. Trebuie completat formularul 151 si depus la anaf? mai trebuie si altceva?
Verificati daca aveti acces la dosarul fiscal cu vechea semnatura. Cele depuse la inceput (cand au devenit obligatorii) desi se depunea doar 150-ul functiona si dosarul fiscal.
In plus ce se poate intampla rau daca depuneti si 153?
Chiar daca nu s-a depus 152 a existat acces la dosarul fiscal. In consecinta daca doriti sa va asigurati ca nu vor fi obtinute informatii prin vechea semnatura cred ca ar fi intelept sa depuneti si 153. Intr-adevar este o anomalie dar asa a functionat sistemul la momentul respectiv.
Acces dosar fiscal
Lizuca12
Buna seara,
Spuneti-mi va rog am semnatura electronica si am intrat azi la dosar fiscal contribuabil, apoi citind diferite chestii am vazut ceva despre un ... (vezi toată discuția)
Formular 152
i_iza
Buna ziua. Am incercat sa descarc formularul 152 de pe site-ul ANAF de la inregistrare certificate calificate, dar la butonul \"Obtinere formular\" imi apare ... (vezi toată discuția)