Va rog putin ajutor. In momentul de fata o persoana se ocupa cu semnarea declaratiilor anaf, insa incepand cu aceasta luna in societate se doreste sa se ocupe alta persoana de semnarea declaratiilor. Trebuie completat formularul 151 si depus la anaf? mai trebuie si altceva?
Verificati daca aveti acces la dosarul fiscal cu vechea semnatura. Cele depuse la inceput (cand au devenit obligatorii) desi se depunea doar 150-ul functiona si dosarul fiscal.
In plus ce se poate intampla rau daca depuneti si 153?
Chiar daca nu s-a depus 152 a existat acces la dosarul fiscal. In consecinta daca doriti sa va asigurati ca nu vor fi obtinute informatii prin vechea semnatura cred ca ar fi intelept sa depuneti si 153. Intr-adevar este o anomalie dar asa a functionat sistemul la momentul respectiv.
Acces dosar fiscal
Lizuca12
Buna seara,
Spuneti-mi va rog am semnatura electronica si am intrat azi la dosar fiscal contribuabil, apoi citind diferite chestii am vazut ceva despre un ... (vezi toată discuția)
Formular 152
i_iza
Buna ziua. Am incercat sa descarc formularul 152 de pe site-ul ANAF de la inregistrare certificate calificate, dar la butonul \"Obtinere formular\" imi apare ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.