Eu am facut urmatoarele:
- reclamatie catre ANPC;
- reclamatie catre ASF Romania;
- reclamatie catre Autoritatea de Supraveghere Financiara din Polonia (Aegon functioneaza ca o sucursala in Romania, deci ASF Romania nu are jurisdictie); am folosit, la acel moment, un formular de complaints de pe site-ul lor -
[ link extern ]
- reclamatie catre ECC Romania (
[ link extern ]
- reclamatie catre Aegon Polonia
Intr-un final am reusit sa primesc sumele respective. Atentie la termenii din contract, e posibil sa isi fi schimbat denumirile si explicatiile. In contractul meu era destul de greu descifrabili. Ei aveau dreptate, dar pentru ca nu erau termenii explicati si formulele de calcul descrise in contract, pe mine asta m-a ajutat. In plus, si-au schimbat forma juridica fara ca eu sa fiu instiintat formal (scrisoara, email, etc.) si iarasi a fost un plus pentru mine, pentru ca nu au respectat contractul care ii obliga sa anunte orice schimbare de natura juridica.
In tot acest timp, am tinut legatura atat cu agentul care mi-a vandut polita, cat si cu directorul de vanzari pe zona agentului respectiv.
In plus, si informatiile pe care le-am obtinut de la Call Center nu au fost clare, nici ei nu au oameni foarte bine pregatiti si ofera informatii neclare.
Ulterior, dupa toate plangerile formulate am reusit sa obtin sumele depuse.
Va sfatuiesc sa cititi foarte bine contractului si legislatia in vigoare (ref. la asigurari). Eu asta am facut si nu a mai fost nevoie sa apelez la un avocat.
Succes!