Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
M-am angajat pe data de 3 noiembrie 2014, la o firma care se ocupa cu echipamente bancare si postale. In contract este stipulat faptul ca data la care se plateste salariul este 15 ale fiecarei luni.
Pentru ceilalti, maine 14 noiembrie 2014, este zi de salariu. Eu am inteles ca nu voi fi platit pentru aceste 2 saptamani, ci voi fi platit abia pe 15 decembrie.
Spuneti-mi, va rog, asa este normal? Nu pot sa zic ca ma pricep prea bine, insa la fostul loc de munca am fost angajat cu o saptamana inainte de data salariala, dar totusi am primit bani pe cate zile am lucrat pana atunci. De aceea, nu stiu cum este normal.