tudorvaleriu a scris:
Legea contabilitatii, nr.82/1991, republicata in 2008, din care redau un extras:
Art. 25. -
(1) Registrele de contabilitate obligatorii şi documentele justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitatea financiară se păstrează în arhiva persoanelor prevăzute la art. 1 timp de 10 ani, cu începere de la data încheierii exerciţiului financiar în cursul căruia au fost întocmite, cu excepţia statelor de salarii, care se păstrează timp de 50 de ani.
(2) Prin excepţie de la prevederile alin. (1) se pot stabili, în mod justificat, prin ordin al ministrului economiei şi finanţelor, registrele de contabilitate şi documentele justificative care se păstrează timp de 5 ani.
As dori sa stiu daca declaratiile care se fac pentru angajati si fluturasii de salarii intra la "documente justificative care stau la baza inregistrarii in contabilitate"??? Sau in ce categorie de acte intra?! Si cat timp trebuie pastrate acestea !
Multumesc!