De la inceputul lunii noiembrie, am primit aprobarea organizarii unui concert caritabil intr-un spatiu pus la dispozitie gratuit de catre o institutie publica.
Cu nici doua saptamani inainte de data la care a fost stabilita de comun acord, am primit un email prin care eram notificat ca institutia publica doreste schimbarea datei de concert, lucru care ar duce la compromiterea totala a derularii evenimentului, plus costuri uriase tinand cont ca toate campaniile de promovare au fost deja incepute.
Dupa cateva cercetari, am ajuns la concluzia ca nu este caz de forta majora, ci institutia a programat un alt eveniment in locul nostru.
Noi am facut o solicitare scrisa, prin care am cerut sala, iar aprobarea s-a dat din partea directorului unitatii si din partea primariei, in scris, pe acea solicitare.
Ni s-a spus ca nu este necesara semnarea unui contract, tinand cont ca exista aprobarile.
Presupun ca in acest sens exista niste reglementari publice care sa prevada anumite conditii, dar nu am gasit nimic pe internet.
Adresati-va in scris directorului unitatii respective, mentionand ca - odata ce ati primit aprobarile ati demarat actiunea de organizare - modificarea nu este posibila. Remiteti un exemplar si primariei, iar daca aprobarea v-a fost data de cea din urma, mergeti in audienta la primar.
Nu stiu in ce masura ati avut cheltuieli cu organizarea evenimentului, pana acum si in ce masura s-ar produce prejudicii materiale si morale in cazul in care evenimentul s-ar decala in timp.
Totusi, sunt de parere ca concilierea directa si in acest caz ar fi binevenita, asa ca, in prealabil acest aspect ar trebui sa domine.