avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 773 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate Viitor dupa facultatea de drept
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

Viitor dupa facultatea de drept

Buna ziua, sunt elev in clasa a 12-a ,profil: bio-chimie ,sectia germana si media 9,40-9,50

Dupa mai multa vreme de gandire la posibilele facultati pe care as vrea sa le urmez am decis ca varianta cea mai buna ar fi Facultatea de drept .

Totusi nu sunt in clar cu anumite aspecte si va rog sa imi raspundeti pentru ca ma aflu intr-o dilema destul de serioasa:

1.Fiind la sectia germana incepand din clasa 1 ,ma gandesc ca trebuie sa ma folosesc totusi de cunostintele pe care le-am dobandit ...dar in acest domeniu nu vad ce beneficii as avea inafara de reprezentarea cetateniilor vorbitori de limba germana.

2.Dupa absolvirea faculatii de drept in Romania se poate lucra si in alta tara ,ca avocat, in cazul meu in germania/austria sau in interiorul uniunii eu?Auzeam de aspectul dreptului international/ european. va rog sa ma iertati si sa ma corectati daca gresesc.

3.Fiind o fire mai dinamica ,as vrea sa va intreb ce posibilitati au studentii la drept unde sa lege teoria cu practica inca din timpul facultatii.

4.O alta dilema care o am ,este referitor la "traseul" de urmat pana la intrarea in meseria de avocat stiu in mare ,dar as vrea daca se poate sa imi descrieti acest drum pas cu pas.

5.Ultima intrebare :
Ca practician in insolventa, trebuie parcursi aceiasi pasi? intreb asta deoarece am o inclinatie spre partea economica,in sensul ca as dorii sa reprezint in instanta in mod special companii .

Imi cer scuze pentru eventualele greseli gramaticale care s-au strecurat si sper ca sa ma lamuresc in privinta acestor aspecte enumerate mai sus.

Cel mai recent răspuns: George96 , utilizator 22:03, 9 Decembrie 2014
~ Conținut șters la cerere ~
Multumesc mult pentru raspuns

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură