avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 499 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... refuzul actualizarii salariului
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

refuzul actualizarii salariului

Buna ziua! Am rugamintea de a ma ajuta cu cateva indrumari referitor la situatia in care ma aflu.Sunt asistent medical principal la un spital de stat ,iar situatia mea este urmatoarea - din februarie 2012 am revenit la locul de munca dupa terminarea concediului de crestere copil(CCC).Mentionez ca in 2010 salariul meu de baza era de 1176 RON,iar dupa ce am revenit la locul de munca salariul meu a ramas acelasi pana in prezent ,desi in perioada in care am lipsi (CCC) s-au facut modificari ale salariului de baza ,ajungând la 1368 RON.
De asemenea,am intrebat la revenirea la munca daca trebuie sa o dau testare anume si mi s-a raspuns ca nu se mai practica acest lucru de ceva timp si sa astept ... sa astept ...si sa astept...pentru ca deocamdata nu le permite legea sa faca mariri de salariu(???) Aceste plimbari le-am facut la serviciul RUNOS in toata aceasta perioada(2012-2014)- acolo este o d-na foarte ,, draguta ,, care este renumita pentru asteptarea de mari atentii,lucru cu care nu sunt de acord.
De asemenea mentionez ca unor colege care si-au dat gradul principal in 2013,li s-au facut operari la salariul de baza ajungând la acei 1368RON.
Am depus de asemenea o cerere catre managerul spitalului(s-au perindat vreo 3 pana acum) la care nu am primit raspuns nici pana in prezent.
Ce ma sfatuiti sa fac?Care sunt pasii pe care sa-i urmez?Sa dau institutia in judecata sau persoana in cauza care refuza acesta actualizare salariala?
Va multumesc anticipat ! Imi cer scuze pentru cat am scris,am incercat in mare sa-mi descriu problema cu care ma confrunt
Ultima modificare: Luni, 8 Decembrie 2014
iuliana2010, utilizator
Cel mai recent răspuns: iuliana2010 , utilizator 20:36, 8 Decembrie 2014