Va deplasati la ONRC si vi se intocmeste acolo dosarul, fara intermediari. Achitati acolo tarif consultanta pt intocmire documente+ timbru (aprox 50 lei) la care se adauga apoi cele bancare (intre 0 - 10 lei) + cap social depus in cont (200 lei). Taxele de registru nu se achita.
Operaţiuni prealabile
Cererea de verificare disponibilitate şi/sau rezervare firmă (original) - formular, completată cu 3 denumiri - detalii, în ordinea preferinţelor, respectiv de verificare disponibilitate şi/sau rezervare emblemă - formular.
Înregistrare
1.Cererea de înregistrare (original) - formular;
2.Anexa 1 privind înregistrarea fiscală - formular;
3.Declaraţia-tip pe propria răspundere semnată de asociaţi sau de administratori din care să rezulte că persoana juridică îndeplineşte condiţiile de funcţionare prevăzute de legislaţia specifică în domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protecţiei mediului şi protecţiei muncii pentru activităţile precizate în declaraţia-tip (model 2 - original);
4.Dovada verificării disponibilităţii şi rezervării firmei (original);
5.Dacă este cazul, acordul pentru utilizarea denumirii, prevăzut de art. 39 din Legea nr. 26/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare (original);
6.Actul constitutiv (original) - detalii (Modele acte constitutive: SRL asociat unic, SRL mai mulți asociați);
7.Documentul care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social (copie) - detalii;
8.Cererea adresată ANAF în vederea obţinerii certificatului emis de administraţia financiară competentă, care certifică faptul că pentru imobilul cu destinaţie de sediu social nu a fost înregistrat un alt document pentru înstrăinarea dreptului de folosinţă asupra aceluiaşi imobil, cu titlu oneros sau gratuit - formular;
9.Declaraţia pe propria răspundere în formă autentică privind respectarea condiţiilor referitoare la sediul social, în cazul în care, din certificatul emis potrivit pct. 8, rezultă că sunt deja înregistrate la administraţia financiară alte documente care atestă înstrăinarea dreptului de folosinţă asupra aceluiaşi imobil cu destinaţie de sediu social - detalii;
10.Dovezile privind efectuarea vărsămintelor aporturilor subscrise de asociaţi la capitalul social (copii) - detalii;
11.Actele privind proprietatea pentru aporturile în natură subscrise şi vărsate la constituire; în cazul în care printre acestea se afla şi imobile, certificatul constatator al sarcinilor de care sunt grevate (copii certificate);
12.Declaraţiile date pe propria răspundere, după caz, de către fondatori/administratori/cenzori sau persoane fizice reprezentante ale persoanei juridice numită administrator sau cenzor, din care să rezulte că îndeplinesc condiţiile legale pentru deţinerea acestor calităţi (original) - detalii;
13.Declaraţiile date pe propria răspundere de către fondatori, din care să rezulte că, anterior datei înmatriculării societăţii în registrul comerţului nu a mai deţinut şi nu deţine calitatea de acţionar sau asociat în cadrul unei întreprinderi constituite în spaţiul economic european (original) - formular;
14.Actele de identitate ale fondatorilor, administratorilor, cenzorilor sau auditorilor persoane fizice (copie);
15.Specimenele de semnătură ale reprezentanţilor societăţii (original) - detalii;
16.Dacă este cazul:
•avizul privind schimbarea destinaţiei imobilelor colective cu regim de locuinţă, prevăzut de Legea nr. 230/2007 (completat pe formular-tip, original);
•avizele prealabile prevăzute de legile speciale (copie);
•împuternicire specială (în formă autentică), avocaţială sau delegaţie pentru persoanele desemnate să îndeplinească formalităţile legale (original).
Notă:
•În cazul societăţilor cu răspundere limitată constituite cu asociat unic dacă există aporturi în natură se solicită, în prealabil, numirea de către directorul oficiului registrului comerţului de pe lângă tribunal şi/sau persoana sau persoanele desemnate a unui expert pentru evaluarea acestora. Cererea se depune la oficiul registrului comerţului.
•Soluţionarea cererii revine în competenţa directorului oficiului registrului comerţului de pe lângă tribunal şi/sau persoanei sau persoanelor desemnate care poate/pot dispune administrarea şi a altor acte doveditoare decât cele enumerate.
•Formularele se distribuie la sediul ORC.
•Cererea de înregistrare şi înscrisurile prevăzute de lege, îndosariate (în dosar cu şină) şi numerotate, se depun de către solicitant la ORCT direct, prin poştă, cu scrisoare cu valoare declarată şi confirmare de primire sau prin mijloace electronice. Cererea transmisă în formă electronică va avea încorporată, ataşată sau logic asociată semnătura electronică extinsă.
Salutare,
Sunt convins ca raspunsul d-lui Florin Cioca este corect si complet. De asemenea, este stufos si nu m-am straduit sa-l parcurg..
Eu as vrea sa remarc doar faptul ca poplau20 face o micuta confuzie intre costul propriu-zis al demersului de inregistrare al unui SRL-D la Oficiul Registrului Comertului si nevoia sa de a fi asistat/ indrumat in efectuarea acestui demers.
Inregistrarea SRL-DS-ului in evidentele Oficiului Registrului Comertului nu va costa nimic, insa serviciile biroului de asistenta, ori ale avocatului, sau firmei de consultanta, care va ajuta sa intocmiti dosarul, nu sunt gratuite si presupun achitarea unui pret negociat intre parti.
Numai bine!