In orice punct de lucru ar trebui sa existe: registrul unic de control, copie contract inchiriere spatiu, copie contract salubritate in cazul in care este necesar, autorizate functionare, autorizatie sanepid sau cum se numeste acum, copie CUI, copiile contractelor de munca ale angajatilor, copii fise de post, copii buletine angajati, copie ROI, actele pentru casele de marcat daca este cazul.
Cam astea ar fi daca imi amintesc corect. Poate colegii mei vor putea completa mesajul meu daca mai sunt si alte documente pe care le-am omis.
Documente ssm
nicoj
Buna ziua, va rog frumos sa ma ajutati cu urmatoarele documente cu care trebuie sa ma prezint in urma unui control de la itm ( pentru salon coafura): lista ... (vezi toată discuția)
I.p.s.s.m
dumitru23
Buna ziua! de curand am primit de curand sarcina de ma ocupa de protectia muncii in cadrul firmei noastre,desigur consiliata de o firma specializata.Domna ... (vezi toată discuția)