Buna ziua
In luna decembrie 2014 s-a acordat prima de Craciun tuturor angajatilor, insa am avut cazuri cand un angajat a fost toata luna in concediu medical. Programul de salarii accepta , insa validarea declaratiei 112 prezinta erori de genul:"" nu se pot inregistra sume pentru perioada nepontata, respectiv zero ore lucrate"". Sumele au fost platite in avans in 15.12.2014.Ce pot sa fac in acest caz, trebuie ca angajatul sa restituie suma luata in avans si sa o introduc in luna ianuarie, in cazul in care angajatul nu va mai fi in concediu medical? Vreau sa stiu daca pot sa fac ceva pentru ca de prima de Craciun sa poata beneficia si un angajat care a muncit cu foarte bune rezultate 11 luni dar s-a imbolnavit tocmai in decembrie.
Multumesc frumos.
poti sai faci statul acum in ianuarie cu prima daca tot vreti sa premiati omul.sintem in ianuarie 2015. faci stat de plata premii pe ianuarie 2015 separat . nu il bagi in lista de salarii pe decembrie 2014.
Puteti sa folositi un artificiu la D112, puneti in decembrie la salariatul respectiv 1 ora lucrata si ati rezolvat problema cu prima. Nu e logic, dar si validarea lor e absurda.
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
D 112
titishica
buna ziua
am si eu urmatoarea situatie: am un angajat al carui cim a incetat la data de 15.02.2013, ultimele luni fiind in concediu medical toate zilele ... (vezi toată discuția)
Plata cm
papic
Buna Ziua
In anul 2014 am fost in cm mai precis din iulie in risc maternal dupa acea in prenatal si postnatal. am salariu minim pe economie in fiecare luna ... (vezi toată discuția)