1. pentru personalul contractual
HG nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, Anexa
art. 7. — (1) Anuntul privind concursul se afiseaza de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare la sediul acesteia si, dupa caz, pe site-ul institutiei, cu cel putin 30 de zile lucratoare inainte de data desfasurarii concursului.
(2) In situatia in care autoritatile sau institutiile publice considera necesar, acestea pot asigura publicarea anuntului si prin alte forme de publicitate suplimentare.
.....
2. pentru functionarii publici
Hg 611/2008
Art. 38 Înainte cu cel puţin 30 de zile de data stabilită pentru proba scrisă, pe baza avizului sau, după caz, cu dovada înştiinţării Agenţiei, autoritatea ori instituţia publică organizatoare a concursului are obligaţia asigurării publicităţii concursului, în condiţiile legii.
Art. 39
(1) Anunţul privind concursul se publică de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, şi într-un cotidian de largă circulaţie, cu cel puţin 30 de zile înainte de data stabilită pentru proba scrisă.
(2) Cu cel puţin 30 de zile înainte de data stabilită pentru proba scrisă, condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare a concursului, bibliografia, tematica şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului. Dacă autoritatea sau instituţia publică are pagină de internet, afişarea se face şi pe această pagină, la secţiunea special creată în acest scop. Informaţiile menţionate se menţin la locul de afişare până la finalizarea concursului.
(3) În situaţia în care autorităţile sau instituţiile publice consideră necesar, pot asigura publicarea anunţului şi prin alte forme de publicitate suplimentare.