Am si eu o mare problema pe as dori sa o rezolv... Am infiintat in 2010 un Pfa care nu a functionat decat 2-3 luni.Intre timp eu am fost plecat din tara si am omis toate obligatiile ce tine dePfa... Contributii Sanatate,pensii,declaratiile de venit anuale...etc.Numai am nici actele firmei,decat certificat de inregistrare si avizele primite pentru desfasurarea activitatii.Care este primul pas care trebuie facut pentru a reveni la normal si sa-mi pot plati datoriile catre stat.Va multumesc pentru ajutor.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.