Buna seara,
va rog sa imi spuneti ce declaratii trebuie sa cuprinda dosarul de personal la angajator,(conform HG-nr-500-2011 cred ca doar cea a contribuabilui)
va multumesc frumos!
Art.8 din HG 500/2011:
.....
(2) Dosarul personal al salariatului cuprinde cel putin urmatoarele documente: actele necesare angajarii, contractul individual de munca, actele aditionale si celelalte acte referitoare la modificarea, suspendarea si incetarea contractelor individuale de munca, acte de studii/certificate de calificare, precum si orice alte documente care certifica legalitatea si corectitudinea completarii in registru
...
De asemenea, dosarul de personal mai poate cuprinde :
= declaratia salariatului daca locul de munca este sau nu de baza
= pentru stabilirea deducerii personale la care are dreptul, contribuabilul va depune la plătitorul de venituri din salarii o declaraţie pe propria răspundere, care trebuie să cuprindă următoarele informaţii:
- datele de identificare a contribuabilului care realizează venituri din salarii (numele şi prenumele, domiciliul, codul numeric personal);
- datele de identificare a fiecărei persoane aflate în întreţinere (numele şi prenumele, codul numeric personal).
Deducere personala
romanik
Doresc sa stiu si eu din punct de vedere contabil (referitor legea 571/2003- art.56)ce acte trebuiesc depuse la dosar, de catre salariat, daca are sotia in ... (vezi toată discuția)