avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1236 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Concediu in preaviz.
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Concediu in preaviz.

Buna ziua
lucrez la o multinationala iar in data de 19.01.2015 am depus demisis si sunt in preaviz pana in data de 13.02.15 dar din 05.02 pana 09.02.15 (3 zile) am fost in concediu legal (zile ramase din 2014) iar azi 10.02 sunt in medical pana in data de 13.02.Intrebarea mea este cat preaviz mai am? Concediu legal sau medical prelungeste perioada de preaviz? Zilele de concediu de anul asta imi vor fi platite?Am dreptul la 22 zile de concediu pe an conform contract individual de munca si proceduri interne.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:02, 11 Februarie 2015
Concediul medical suspenda preavizul, acesta urmând sa curga incontinuare de la revenirea din conced med.
Pe durata CO salariatul nu poate fi concediat, dar CO nu suspenda preavizul. Pt anul 2015 vor trebui sa va acorde CO sau pot sa-l compenseze in bani, fara a mai fi efectuat de dvs
@ alexauto1

In speta, raportul dvs de munca va inceta in data de 16.02.2015. Altfel spus, dupa terminarea concediului medical mai efectuati 3 zile de preaviz.

Pentru anul 2015, aveti dreptul la compensarea in bani a 3 zile de CO.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Preaviz vs concediu de odihna flaviuscl flaviuscl buna seara! imi puteti raspunde si mie la urmatoarea intrebare,va rog frumos? din data de 23.06.2015 patronii societatii in care lucrez m-au dat in preaviz ... (vezi toată discuția)
Concediu de odihna in preaviz emine emine Buna ziua, Lucrez la o firma ca operator prelucrare date si vreau sa imi dau demisia Conform contractului actual trebuie sa stau in preaviz 15 zile ... (vezi toată discuția)