Buna ziua.
Trei doamne au lucrat patru ani in cadrul unei mici societati care si-a incetat activitatea la 31.09.2014.La angajare li s-au cerut cartile de munca.La incetarea activitatii li s-a spus ca vor primi cartile de munca in termen de doua saptamani.Ceea ce nu s-a intamplat nici pana acum.Au fost amanate sub diferite pretexte.Doamnele au de recuperat de la respectiva patroana atat cartile de munca cat si adeverintele pe perioada lucrata la acea societate.Cum isi pot recupera doamnele actele avand in vedere ca angajatoarea refuza sa le dea? Trebuie mentionat ca societatea respectiva nu mai exista iar doamnele in cauza nu cunosc adresa de domiciliu a fostei angajatoare ca sa o poata actiona in instanta.
Da, dar tocmai am specificat mai sus ca nu cunosc adresa de domiciliu a fostei angajatoare ca sa o poata actiona in instanta.Angajatoarea avea sediul social al societatii la adresa unde avea si punctul de lucru.
Salariu neplătit
Geo georgy
Buna ziua! În data de 15 .04.2019 m.am angajat la p societate iar după o săptămână mi.am dat demisia . Angajatorul nu mi.a plătit salariul ptr perioada ... (vezi toată discuția)