avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 790 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... schimbare specialitate rezidentiat
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

schimbare specialitate rezidentiat

Buna ziua!Daca se poate sa ma lamuriti in urmatoarea problema:sunt medic rezident pe specialitatea Urgente si as dorii sa imi mut specialitate pe ATI fara a mai participa la examenul de rezidentiat date fiind problemele de sanatate care nu mai imi permit desfasurarea activitatii pe specialitatea actuala.As dorii sa stiu daca se poate si cui trebuie sa ma adresez, ce documente am nevoie.Mentionezca sunt rezidenta anul 3.Multumesc
Cel mai recent răspuns: daiana.t , utilizator 08:48, 13 Noiembrie 2018
Potrivit art.10 alin. (2) din H.G. nr.899/2002 privind organizarea invatamantului postuniversitar medical si farmaceutic uman „Schimbarea specialitatii in care a fost admis rezidentul este posibila printr-un nou concurs de rezidentiat. In cazuri justificate schimbarea se poate face numai prin ordin al ministrului sanatatii si familiei, daca solicitatul indeplineste conditiile minime la specializarea ceruta”.
Buna! Si eu as dori sa-mi schimb specialitatea. Tu ai reusit? Imi poti spune, te rog, ce documente sunt necesare? Multumesc frumos!
1. Schimbarea specialitatii în care a fost admis rezidentul este posibila printr-un nou concurs de rezidentiat. În cazuri justificate schimbarea se poate face numai prin ordin al ministrului sănătăţii, dacă solicitantul îndeplineşte condiţiile minime la specializarea cerută.