avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 281 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... retragerea pensiei private a mamei
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

retragerea pensiei private a mamei

Bună seara,
Am și eu o nelămurire în ceea ce privește fondul de pensii privat al mamei, care a decedat în urma cu 8 luni. Am făcut succesiunea pe acest fond de pensii , în urma căreia am rămas moștenitori eu împreună cu tatăl meu. Astăzi, când trebuia sa primesc banii pe card surpriza!!! În contul tatălui au intrat banii ce ii reveneau..însă în contul meu..nimic!!! Am sunat la Metropolitan Life mi-au zis ca de fapt eu am un cont de pensii private tot la ei și mi-au fost virați banii în acel cont..lucru pe care eu nu îl vreau deoarece sunt studenta și acei bani erau meniți pentru a mă ajuta sa îmi continui studiile. Mi-au spus tot cei de la Metropolitan Life ca legea spune ca numai în caz de grad de handicap sau dacă ies eu la pensie pot ridica acei bani..sau urmașii mei în cazul în care as deceda eu. Ideea este ca eu mă bazam foarte mult pe acei bani după cum am spus mai sus. Exista totusi vreo soluție sa pot sa intru în posesia lor??
Aștept răspuns cu mare interes.
Va mulțumesc!

Alte discuții în legătură

Revendicare pensie privata dupa deces DyaT DyaT Sotul meu a decedat în urma cu mai putin de o luna. Cum pot intra in posesia pensiei private? Mentionez ca valoarea activului este de 1000 de lei. Iar pensia ... (vezi toată discuția)
Drepturi urmas pensie privata Blebea Blebea As dori daca ma poate lamuri cineva cu urmatoarea problema: Mama mea a decedat in data de 01.09.2012, eu sunt singurul ei urmas ( ea fiind divortata de tatal ... (vezi toată discuția)